fredag den 31. december 2010

En tak skal lyde - Thats what friends are for...!

Året 2010 ville ikke have været det samme uden mine venner, familie og mit netværk...

I skal sgu have en overordentlig røvfuld TAK-tak-TaK - Så fuck klichéer og Janter!


Vil starte fra en ende med verdens vigtigste venner Malene, Camilla, Anne, Katja og Sanja...
I 5 piger... Åhh for satan...!
Uden jer vil jeg blot være en tarvelig Ecco sko i fake-leather - Heldigvis er virkeligheden en anden...

Malene -  Alle skal opleve at have en ven som dig - Jeg er glad for at Universet har tilskænket mig dit venskab!
Du er den (udover mig selv og indianer-manden) der har haft størst medvirken i min proces - Blandt andet ved at gøre mig opmærksom på min frygt for alene-tid...
Alle skal vide at du henledte min opmærksom på det problem - Og det takker jeg dig dybt for idag...!

Camilla - Den eneste connection til Randers som jeg aldrig i mit liv vil give slip på...!
Du viste mig hvad venskab i en hård tid betyder - Blandt andet med sommerhus ture, byture og teenage-sleep-overs i lejligheden i Randers :)
Jeg takker dig for at være det lyttende øre, der bare var stille mens jeg kom af med alle mine følelser...!
Connie-Mor - Tak fordi du har været så sød og åben :)
Du gjorde Sommer anno 2010 til en fryd i fredfyldte omgivelser - Gør dig klar til Sommer 2011 :)

Anne - Når jeg tænker på dig er det første der popper op alle de gange, hvor jeg har  taget mig til både hjerne og hoved - Alle gangene pga. mavekramper af ren morsomhed...!
Stunderne i jeres lejlighed vil altid stå mig klart som lysende, rent og helt igennem ægte venskab!
Nu sidder du gravid, lykkelig og i hus - Rollerne blev i sandhed byttet om i år :)
Uanset distance - Så skal du vide at du er i mine tanker hver eneste dag!
Da det ikke er muligt for os at ses så ofte, så vil jeg at du ved hvor meget du betyder mig...
I er min familie som jeg selv har valgt - Og jeg vil gå til verdens ende hvis det betød jeres lykke!

Katja - Søs - Hvad er du egentlig for mig...?
Udover at have titler som barndoms-barnepige, vogter, beskytter og selvvalgt-søster så er du også en fantastisk veninde...!
Du har en af de klipper i mit liv som jeg altid har kunne ty til, hvis en anden svigtede...
Universet skænkede mig en pige som blev min søster som blev min bedste veninde - The Secret works, and it gave me you ;)
Min kærlighed til dig vil altid være urokkelig!

Sanja - Pigen med det lyse hår!
Da jeg for 3 måneder siden manglede et sted at bo i en måned var du den der blev min redning...!
Den godhed du besidder er prisværdig - Og jeg fik det at føle i en måned, hvor vi var roomies!
Jeg har aldrig fået sagt dig ordentlig tak - Det vil jeg gøre i 2011!
Havde det ikke været for dig var min start i Kbh blevet en del sværere - Du lagde bunden for en god opstart med venskab, kærlighed og nætter med VORES sang på repeat :)
Let love be love - And so we did!

Michael - Knægt... Du forlod mig i det sekund jeg satte mine ben i Kbh - Jeg savner vores JB-aftaler, men ved at du ikke glemmer mig når du er her :)
Tak for dit behagelige væsen - Jeg ser frem til mange flere JB-dates ;)

Dennis - Et genoptaget venskab skal man ikke tage fejl af, og jeg er glad for at du igen er på banen - Whats more to say...?

Christina - Kokken af alle kokke - Og en fantastisk roomie :)
Tak fordi du har givet mig tag over hovedet, venskab og lange natlige samtaler :)
Jeg nyder dit selskab, og glæder mig over den udvikling vi tager sammen!

Mai - Skønheden med de mørke lokker som jeg blev "genforenet" med i 2010 - Nu Verdens bedste nabo :)
Tror jo ikke på tilfældigheder - Vi er ikke en tilfældighed! :)

Kære venner - We are the what happens tomorrow...
We ARE the Happening!

I står mig mere nært end noget andet - Jeg takker jer fra det dybeste sted i mit hjerte for den kærlighed og venskab I har givet mig i løvet af 2010...
På grund af jer har jeg kunnet kæmpe mine kampe bedre!
I får 10-fold igen når vi rammer 2011...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar