lørdag den 9. juni 2012

Når jeg på tanken inden halvlegen slutter...?

Jeg tror fodbolden er nutidens gladiatorer kampe...

Der er penge i lortet fordi der udspiller sig et psykologisk drama når der scores et mål eller der er optakt til spænding...
The money is in the temptation...

Så midt i denne halvleg sidder jeg nu, efter at have set 10 minutter af kampen, og funderer over hvad der er under overfladen på fodbold....
Ambitiøst - But why not me...?

Så lige en Snickers reklame, og glædede mig over, at en chokolade bar som måske er usundt alligevel gør noget godt for andre...

Snickers støtter kampen imod hunger...!
http://yoyoliving.files.wordpress.com/2011/05/snickers.jpg

I would like a Snickers now...!

Måske kan jeg nå på tanken inden halvlegen slutter...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar