lørdag den 2. juni 2012

I adore you, Distortion...

Distortion Journal

Trust is the choice of an option...
Its the beginning of the end....
Its following a train of thoughts...
Its the end of the beginning...




Som regnen silede, og lagde en dæmper på Distortion tog jeg springet ud i friheden og gik hjem...
Et makeup job i morgen gør det svært for mig, at retfærdiggøre min færden og føjten så sent en fredag...

I morgen bliver alligevel en dag med musik, stearin lys og måske hede kys - Så lidt retfærdigt var det alligevel...


Var optimistist nok til, at tro at jeg sagtens kunne komme hjem uden af være gennemblødt...
Havde det ikke været for kansas jakken (ja, den min far gav mig) havde jeg nok set værre ud...


Jeg kom hje,, smækkede pasta i ovnen og satte Vertigo på - En film der bør ses af alle der gerne vil være hipster på den fede måde - Jeg har forsøgt mig med den 2 gange før, og det ser heller ikke ud til, at denne gang bliver lykken...

Aftenens minder rummer både mødet med en nyfunden veninde, mødet med en partner, mødet med en man gerne så som sin partner og mennesker med sjæl i al almindelighed...
Byen summede af liv, glade dage og en ungdom der vil revolutionere deres samfund...

Jeg håber, at det snart bliver et talerør for sådan nogle - En fabrik om man vil ;)

Det handler om, at ligge små frø rundt - Nu kan I jo så lure over hvad Factory of Copenhagen er ;)

Det handler om udvikling, samfundsdebat og bæredygtighed i natur, økonomi og mennesker...
Hvis det bliver slået stort op er det en fejl - Vi ønsker at danne en Silent Revolution - Den der gror sig fast og stærkest...

Eskobar synger med Heather Nova - Someone New...
En sms tikker ind - Det er fra Mathilde... Noget af det bedste der kom ud af bruddet med Bjørnen...
Ham der nedlagde mig i 6 uger, og fjernede et skrivefilter, som mundede ud i 600 skrevne sider om mine indre følelser - En process jeg nok ikke havde set komme, da jeg stod og skulle til Paris tilbage i oktober måned 2011...

Men jeg kom dertil - altså bruddet...
Det var hårdt - Som bare fanden...

Men det er vi ovre - Nu står det tilbage som et klart minde på, hvordan man kan skrive sig ud af en krise...

"You're gonna find someone new - I really hope you do...Cause I love you"
...

Must be the best ex-lover line EVER...



Distortion - Det siger jo sig selv...

En fest med di-sorterede unge, som byen huser mens studier og hipster fester står på - De kommer sgu helt fra Ballerup for at få en bid af det vi forsøger at skabe...

En fest, som man bare MÅ attende og Like...
I bund og grund startede Distortion for gadeplanet...
Nu hval-farter unger fra yderkanten af Skovshoved for at se Kluden, Grotten og Sommersted - De steder der for mig danner sjælen af Vesterbro, og også rammerne for nogle af mine første minder i København...

Jeg nyder mit miljø - At cykle igennem Søndre Boulevarden, hen af Halmtorvet og op bag ved Hovedbanegården, hvor de bygger Gud ved hvad...

Men bedst af alt er, at komme hjem Bag Søndermarken og vide, at man har skabt sig det miljø som man hungrede efter, da man jo boede i Jylland med ex-mand, 2 vovser, en volvo og et hus med ude-spa - Ja, jeg har faktisk været der...

I 4, 5 år faktisk - Og det var en skøn drøm der gik i opfyldelse...
Men drømmer opstår når man får noget opfyldt, og drømmer større - Så det gjorde jeg...

Og jeg kom til København - Det sted jeg siden barn har haft hemmelige affærer med igennem Søs K, som er en veninde der får sit helt eget indlæg....


.....


Alt imens festen endnu havde et højdepunkt drog jeg til mine gemakker...

Og her sidder jeg så nu...
På må og få og funderer over hvilke indtryk der er kommet, hvilket kreativitet der udsprang og hvilke indsigter man udviklede...

Hvis folk kalder mig tosset smiler jeg og siger fjols igen :)
Man kan næsten sige, at jeg bliver inspireret til at dyrke det abnorme lidt mere...



Se lidt nærmere på ordet og dets betydning - Måske du rammer nerven i systemet...




Det er vigtigt at være alene med sig selv...

Det husker jeg da fra den svundne tid som ensom...

Men det er jeg altså ikke længere...
Han hedder Morten....
Og gør mig noget så glad...

Man kan vel godt kalde det en officiel udmelding når man smækker mandens navn op på bloggen...
Men altså - Han har allerede nu gjort sig mere end fortjent til mere spalte-plads end han måske får...
Men jeg har de der historier med i baggagen - Ligesom alle andre...
Måske bilder jeg mig bare ind, at mine historier rammer bredere end den gængse på 24 somre...


Men Morten her - Han er fin...
Faktisk så fin, at man godt kan sige farlig fin...
Ham kunne jeg godt tænke mig, at holde på - Bare sådan... Hvis han nu har lyst...

Hvis han læser det her nu - Så er det kun fordi, at jeg har fortalt ham det...
Han ville aldrig finde herind selv - Hvad skulle han dog lave her...
Selvom at han er akademiker og uddannet som bare fanden - Så er han stadig en mand...
Og en nobel en af slagsen...

Tænk - Det er længe siden, at jeg har refereret til mænd på den pæne måde her på bloggen...

Jeg blev sgu nok for privat...

Mit motto som blogger har altid været:
"Vær personlig, men aldrig privat"....


I en periode var det svært at leve op til - Og det er vel den direkte grund til skrive blokeringen...

men mine fingre kribler for, at komme igang igen - Og jeg tror på det denne gang...

Jeg kanfaktisk mærke det så meget, at jeg nok tager et lån på 100.000 i huset for at sparke Factory of Copenhagen ordentligt i gang...

Carlsberg i regnvejr
 

Nu er det så OGSÅ officielt - Jamen du fredsnes, hvad en fredag på sofaen med Johnny og Marabou ikke kan gøre for ens udvikling....
I morgen gælder det om, at nyde dagen - For den bliver lang, og jeg skal lige grounde inden der skal bruges energi...
Mine tanker er mange - Men nu kom der da lidt ned...




* Dette indlæg er postet i forbindelse med et projekt, som tager sin pilot start med dette indlæg...!
Der tages forbehold for stavefejl - Da indlægget er dugfrisk og bliver tilrettet snarest muligt...

Betragt det som en ny form for skrivestil i blog-sfæren!


 Dybbølsgade udsigt


 Lys ved Carlsberg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar