onsdag den 14. april 2010

Cher & Christina Aguilera i Burlesque...

Jeg har en en speciel kærlighed til Cher - Kommer det som en overraskelse...?

Da jeg som barn hørte hendes musik, så hendes covere, hendes optræden og hendes personlighed - Jeg har altid været dybt fascineret af kunstneren, provokatøren, damen, sangerinden og historien om Cher...

Hendes tekster rammer vidt og bredt hos mennesker verden over - Men måske fordi hun i forvejen er så stort et bøsse-ikon rammer hendes tekster dybt hos mig...

Er det kliché hvis jeg siger, at jeg kan relatere til dem...?
For hvem kan ikke det, når man lytter efter!

Min absolutte favorit sang med Cher må være If I Could Turn Back Time - Selvom også All or Nothing, Different Kind of Love Song og I still havent found (What I'm looking for) (U2 nummer) ikke er til at komme uden om...

Jeg må simpelthen så hende på Caesers Palace i Las Vegas inden damen trækker sig tilbage...

Men altså - Det var jo ikke det dette indlæg skulle handle om - Ej heller om de onde rygter der går om at Cher har fået plastic-operationer...
Ondsindede rygter - Cher har aldrig taget imod plastic-kirugi af nogen art...!
;)

Sidst vi så Cher som hovedrolle indehaver i en film var tilbage i 1999 - Filmen Tea with Moussolini blev ikke noget hit...

Men nu er hun tilbage i Burlesque...!
 Foto: Cher

På rollelisten er også Stanley Tucci (Devil wars Prada, The Lovely Bones), Eric Dane (Den SMÆKRE doktor fra Greys Anatomy), Christina Aguilera (Hendes debut på det store lærred), Cam Gigandet (Twilight) OG Kristen Bell (Gossip Girl)...


Jeg glæder mig faktisk til, at høre mere om dem - Cher plejer at spille sine roller overbevisende og ægte...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar