fredag den 16. april 2010

Af hjertet tak...!

Først vil jeg starte med, at ønske Dronningen et kæmpe tillykke med fødselsdagen...!
Jeg håber, at hun får en fantastisk dag - Den folkelige opbakning og vejret er jo med Deres Majestæt...

Dagen idag skal bruges på noget rengøring, lidt mere rengøring og så lidt bagning :)

Igår drog jeg til Århus, hvor jeg havde nogle møder og så også lidt tid til en dejlig Skinny Latte med en dejlig ven - Latten betalte jeg, efter at have modtaget denne lækre "aflagte" taske...!
Havde jeg ikke taget den til mig, som var det mit eget kød og blod, var den blevet kasseret - Så jeg skal glædeligt være problem-løser!

Den er så absolut smuk, praktisk og eftertragtet - Har haft impuls-overvejelser omkring denne før...

Så er en meget taknemmelig og ydmyg modtager idag - Jeg giver gratis latte fra nu og til evig tid :)

Mulberry har en speciel plads hos mig - Jeg har elsket det længe før det blev re-lanceret...

Duften af det nye læder, skindet, det enkelte yet karakteristiske designs - I'm a big fan!

Tasken kan indeholde en MacBook - Som jeg også snart skal have anskaffet mig...

Måske er det Universets måde at sige:
Du har nu tasken - Jeg befaler dig at købe fyldet til den!

Tak til min dejlige og gavmilde ven - Du betyder meget for mig... 
Og ikke kun fordi du giver gode gaver :)

Hav en dejlig forårsdag...!

Af hjertet tak...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar