mandag den 18. januar 2010

Golden Globe Gowns - Hvem er den smukkeste på løberen der...?



I nat løb Golden Globe 2010 med det halve af verdens opmærksomhed - Desværre havde jeg et mindre drama-udspil med mit tv - Det vil slet ikke finde kanalen...

Showet, der har mere end 20 millioner seere alene i USA, siges at være en forløber for Oscar uddelingen, der finder sted d. 7. Marts 2010 - Der sidder jeg FAST-klemt mellem fjernsynet og Drømme-verdenen...

For mig er det selvfølgelig kjolerne, stylingen, makeuppen, håret, smykkerne, designerne og stjernerne der er vigtigst...
Kort sagt: The Glamour Effect...

Og ved dette års Golden Globe var der flere der gjorde sig bemærket hos mig...

- Meryl Streep med hendes tale!
Hun har vundet 7 gange i alt, og er dermed også den skuespiller, der har vundet flest statuetter...
Meryl Streep vandt for sin rolle i Julie & Julia, hvor hun spiller TV-kokken Julia Child...

- Marion Cotillard med hendes makeup!
Skøn makeup der komplimenterer resten af hendes styling - Dior-Kjole og Jimmy Choo sko...
Makeup artisten har virkelig formået at fremhæve hendes smukke eksotiske øjne med en petrolium-farvet øjenskygge, lækre vipper ala sovekammer, der oser af sex - Har elsket hende siden La Vie En Rose...!
Kjolen kunne være bedre valgt - Synes afstanden mellem kavaler-stien og ansigtet er for langt...
Mindre slis i kjolen og mindre empire-snit havde trukket op i den samlede karakter...
3 ud af 5 stjerner

- Emily Blunt med hendes kjole!
Dolce&Gabbana står bag denne skønhed af tyl og chiffon i sart rosa - Den klæder Emily Blunt så fantastisk...!
Den fremhæver hendes smukke decolté, hendes timeglas form (som vist er hjulpet på vej af en corsage i kjolen) og så hendes smukke former...
Læg mærke til hendes hud - Den gløder så smukt!
Den glød mangler jeg i hendes teint - Hendes hud bliver simpelthen for lys...
Der er dog blevet valgt en blomme/syren/lilla-agtig øjenskygge, som genspejler sig super i kjolen - Touche for det...!
4 ud af 5 stjerner

Fællesnævneren (og se nu efter) mellem disse to kjoler er at de begge har Empire-snittet (Som jo er så drøn-populært)...
Marion Cotillard får den der lidt uheldige Not-So-Flattering brede popo, hvorimod Empire-snittet fremhæver Emily Blunt timeglas form - Dette er altså et bevis på at Empire-snit IKKE gør sig gavnlig hos alle...

Glæder mig til at se showet - Og håber mit TV vil det samme som jeg denne gang...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar