tirsdag den 19. januar 2010

Carrie On Lover - SATC update...

"Hello Lover"...

D. 3.6.2010 rammer Sex And The City 2 de danske biografer - Indtil da har jeg jo lovet at holde jer opdateret på de nyeste "hemmeligheder"...

Jeg modtog denne teaser-poster fra min lokale biograf-films-pusher i går - Ifølge rygterne kommer der 4 i alt...
It really is a teaser...!

Here's the first look:



Halskæde:
Solange Azagury-Partridge

Solbriller:
Mykita & Bernhard Willhelm Limited Edition AW 2009

Clutch:
Chanel

Sko:
Christian Louboutin Pigalle Heels

Er rigtig tilfreds med det første look fra den kommende film...
Kjolen er en kende kedelig alene - Men sammen med de fantastiske accessories udgør det et perfekt Carrie/Patricia look...!

Når jeg ser Patricia Fields stylinger tænker jeg: Ja selvfølgelig - GENIALT...!
Og Thats what makes her my favorite stylist...
Hendes popularitet er da også steget NOGET så voldsomt - Hun har endda vundet en Emmy for Outstanding Costumes...

Håber jeg snart kan vise jer noget nyt fra Sex And The City...

Indtil da - Carrie On 2 Fashion :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar