tirsdag den 5. juni 2012

Injoying the great gig in the Sky...

Det er egentlig noget jeg tit har funderet over...

Det der med når vinden vender...
Så abstrakt faktisk...

Jeg lå på terrassen lige for 5 minutter siden, og mærkede solen skinne...
Line og jeg har brugt dagen i selskab med Mathilde, som er det bedste der kom ud af en tidligere skilsmisse...
Hun er hverken en kat, hund eller undulat - Tværtimod... Hun er en pige med forstand på sig selv og livet...

Line - Ej at forglemme - Hun klarer sig godt...
Uden at udbasunere hendes historie så er også hun midt i et brud og et opgør - Med sig selv og den verden hun havde bygget op igennem 4 år med den samme fyr...

Jeg kender hendes drømme - Og jeg ser hendes knuste forhåbninger...
Dem tror jeg vi alle har - Vi er alle specielle i vores historier...

Jeg havde Bjørnen - Line havde Negeren...
Det er ment i den bedste intention...

Hov vent...
Line har fået et skrive breakthrough...
Hun har skrevet om mig som hun ser mig når jeg en dag bliver gammel...

Dette kan meget vel gå hen og blive det, som binder Line og jeg unægtelig sammen...

Hun læser nu, mens Comptine d'Un Autre Été fra Le Fabuleux Destin D'Amelie Poulain spiller...
Nu hundser hun - Jeg må holde pause...


.....

Sikke noget...
Voldsomt...
Intens...

Hun spottede mig lige som 80 årig og vi havde et moment med Pink Floyd og The Great Gig in the Sky...

"And I am not frightened of dying, any time will do, I
don't mind. 
Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime.
If you can hear this whispering you are dying.
I never said I was frightened of dying?"




Tror den står på slik (Som er velfortjent efter 12 km løbet i går), en feel-good/sad-but-still-hoping-for-love-movie og hyldesaft med en god årgang Sparkling Water...


Livet går sin gang i Valby - Endnu en dag lakker mod enden og tager os til himmelstrøg fjernt herfra...
Line og jeg overvejer Paris som vores første inspirations destination når Factory of Copenhagen går i luften...


Vi er skam seriøse...
Inden længe vil København have en fabrik så fri for tvang og sær behandling, at
mange allerede ser sig som en del af det...

Det bliver kreativt, det bliver banebrydende - Og vi skal nok fortælle meget mere når fokusgruppen er søsat :)

Er nu tilbage på terrassen - Skyen har flyttet sig og jeg har igen indtaget en plads i solen - Hvad mon andre mennesker i verden laver under samme sted...?

Jeg ser ørkner, søer, bjerge, sove, luft-skibe og pilgrimme vandrende gennem tørke for at finde det de søger...

Og her ligger jeg - Ret lykkelig over egentlig bare at være her hvor jeg gerne vil være i verden af alle steder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar