fredag den 31. december 2010

En tak skal lyde - We are a family...

En gruppe mennesker forenet i blodet og kærlighedens bånd...

Sådan beskriver min ordbog begrebet familie...
At være blevet skænket en så robust, urokkelig og elskende en familie er ligeså heldigt for mig som det er for dem...

Mor & Far:
- I af alle fortjener den største tak for året der gik!
At begynde at klargøre for præcist hvad I har gjort for mig vil aldrig give jer den credit i fortjener...
I betyder alt for mig - Aldrig nogensinde vil jeg ønske mig bedre sæt forældre...
Som mindste mand i søskende flokken var det svært for mig, at skulle "forlade" jer - Men som sagt før så var det en nødvendighed for at jeg kunne opfylde mine egne drømme...
Jeg håber at I er stolte af mig - Jeg er stolte af jer...
Tak for den opvækst I har givet mig...
Som forældre kan man skabe og forme et barn i mange retninger... Men barnet vil altid kende sig selv bedre end forældrene...
Tak fordi at I tidligt så mig og min person - I har altid givet mig lov til at være den jeg er, og aldrig forsøgt at ændre mig...
Hele mit liv vil jeg betale jer tilbage i ydmyg kærlighed!

Til mine Søskende Birgitte, Cat og Søren:
- Efter denne jul (Og en fatal-fantastisk bytur) kan jeg mærke det bånd der knytter os...!
Vi er stærkere knyttet nu end vi før har været  - I 2011 begynder vi for alvor at bruge det bånd... Det kan jeg mærke ;)
Savnet til jer bliver jeg mindet om dagligt i form af billeder og minder...
Hvad sværest er, at skulle undvære er alle de øjeblikke som I sammen skaber nu hvor I har hinanden tæt på...
Jeg håber, at jeg er ligeså meget med ved bordet når I alle er samlet hos mor og far og nyder rammerne der...
Uanset hvor stor savnet er så ved I, at jeg gør det her for min egen skyld - I skal have en kæmpe tak for at være en støtte på den rejse jeg har begivet mig ud på...
Den har været længe undervejs, derfor så meget mere grund til at nyde hvert minut af den...
Tak fordi I har skænket mig Jordens dejligste niecer og nevø(er), og fordi I lader mig være deres Onkel...
Det er en opgave som jeg vægter højt, og som jeg håber I tiltror mig...
Har har altid drømt om at være den der cool Onkel fra København der havde tonsvis af penge til Tivoli, dyre drukture og gode gaver - Indtil videre er jeg bare Onkel fra København, og så kommer det andet tids nok...!
Lige nu ønsker jeg bare at være den Onkel der viser sine niecer og nevøer at intet er umuligt så længe man tør tro og turde satse...

Vi er venner - Vi er søskende - Vi er altid familie...
Jeg elsker jer i alle roller!

Til Mi & Emse:
- Kæreste Niecer...
Hvordan skal nogensinde kunne fortælle hvor meget jeg elsker jer...?
I er de piger som jeg ikke selv får lov at være far til - Som onkel står jeg på sidelinien og betragter jer i jeres opvækst, teenage år og i jeres voksne liv...
I har givet mig lov til at være Jeres onkel - Aftnerne med Trivial på Godset vil jeg aldrig glemme...
Jeg tvivler slet ikke på, at I bliver til noget stort - Og jeg vil være her hele vejen når I har brug for mig!
I gør mig stolt - Og I skal vide, at selvom den fysiske afstand mellem os er lang, så er vi kun en tanke fra hinanden...

Afstanden bliver ikke et problem - Det forsikrer jeg jer om...
Vores stunder i Kbh kommer også - Ligesom de gjorde i Randers og Linde..

Til Christian, Torben Og Tea:
- I 3 er mine søskendes kærlighed - Jeg er glad for, at netop I er en del af familien!
I bidrager med noget objektiv energi og syns-punkter - Og det har vi Juncher folk kun godt af ;)
Netop fordi at I er mine søskendes lykke betyder I utrolig meget for mig!
Jeg glæder mig til familie forøgelsen i 2011 - Og tak fordi I er som I er...

Til Jytte - Søs J:
- Jeg kan igen mærke dig - Du ved hvad jeg mener...
Du er min søster - På ligefod med de andre...!
Tak for din utrolige måde at være på - Det er den jeg elsker dig for, og uanset hvor ondt sandheden gør på egoet så er altid sandheden jeg får fra dig...
Det er blandt andet derfor at jeg elsker dig - Men mest af alt fordi du er min søster!


Til Kim - Bankmanden:
- At skrive noget om dig i dette indlæg var en overvejelse jeg måtte gøre...
Du skal nævnes på lige fod med de andre - For også du er en del af min familie...
Ikke alene er du far til mine børn, en nær ven, tidligere kæreste - Du er også den jeg kan takke for at have været en vigtig faktor i min udvikling de seneste 5 år...
Du kom ind i mit liv, hvor jeg mest havde det og jeg har altid følt mig heldig over at have haft dig...
Ofte glemte jeg dog at minde mig selv om, at du også var heldig at have mig...

Vi har gennemgået mere på 5 år end et ægtepar oplever et helt liv...
Intet af dette behøver at blive ridset op her - Vores historie skal nok blive fortalt en dag :)
Trods vores brud er du stadig ligeså vigtig for mig som før...!

At forsøge at bryde vores bånd vil være en tabt kamp for de der forsøger - Altid vil jeg huske dig for at være min redningsplanke i svære tider...

Du vil altid være Bankmanden for mig!

.....

Der er ting der er så vigtige for mig at få sagt - Nu har jeg sagt lidt af det, og jeg håber de der skulle læse det har læst det...

Må I få et fantastisk Nytår der hvor I nu end er...!

You are all My Pot of Gold!
Om det så bare er en rødvinsplet der ved et uheld kom på tøjet under et højlydt grin - Så lad aftenen blive husket for dette :)

Klokken er 22.15 - At skrive dette indlæg har på den ene side været det hårdeste men samtidig også det mest selv-udviklende...
Hvordan kan jeg ikke forklare nu - Jeg vil blot lade øjeblikket stå som noget helt specielt, og noget af det som jeg vil huske min aften for. om 10 år er dette lille brev til jer...
Jeg vil nyde tiden indtil kl. 00.00 på, at nyde min rødvin og se tilbage på de dejlige, vemodige, skelsættende, kærligheds-fyldte og ubeskrivelige minder der blev skabt i det tidsrum...!
Når jeg byder 2011 velkommen er det med det in mente, at jeg i 2011 fortsætter rejsen mod nye højder...

Når champagne proppen springer  Kl. 00.00 vil tillade mig at citere en Herre der vidste hvad han talte om...


I did what I had to do - I did it My Way...



De Kærligste Nytårs Hilsner - Vi ses i 2011!

- Jeres Jørgen/Mølle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar