fredag den 14. januar 2011

Milan My Love - En gæstebloggers fornemmelser...

Lige om nu er der modeuge i Milano, og i den forbindelse har jeg allieret mig med en herre som vil titulere sig selv som Mr. Outrageous...

Udover at være PR- og kommunikationsrådgiver er han min foretrukne modejournalist, en pålidelig og trofast festløve og en af Kbhs vigtigste personer når det kommer til diktering af herremode...1

Det er netop i forbindelse til herremode, at jeg har slået mine pjalter sammen med Kenni Kjær Rasmussen...
I denne uge gæsteblogger Kenni Kjær Rasmussen fra Milan Fashion Week - Dette er så at sige jomfru indlæggene for Herrerne der nu kan begynde at læse med på DesperateMakeupBlog, mens pigerne kan nyde billederne af top-trimmede toy-boys :) ...!


Burberry Prorsum, Dolce & Gabbana, Franck Boclet, Dirk Bikkemberg Sport Couture, John Richmond og Ermanno Scervino er blot nogle af de magnificent shows som Kenni skal overvære - Hans fornemmeste opgave i denne uge (udover at skaffe kluns til sig selv og mig selvfølgelig :) ) er at rapportere tilbage til bloggen når der er noget der rører sig i Milano...

Jeg glæder mig og håber I tager godt imod ham :)
Det skal I sgu - We are talking f****** Dolce & Gabbana...!

Første Livstegn fra Kenni:
"Og så skal jeg et smut forbi Guccis og D&G’s show rooms efter deres shows til et kig på hele kollektionen… har en plan om at prøve det hele… i så lang tid, at de bestikker mig med tøj for at skride min vej… I hører nærmere om, hvordan min plan kommer til at udarte sig de kommende dage, hvor jeg vil give jer updates fra shows’ene… Forvent fabness-ness-ness!"...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar