fredag den 4. marts 2011

Jo Malone launched Jo Loves...




Entreprenøren-turned-Tv-star-turned-Skønheds ikon Jo Malone annoncerede i går at hun går i parfume-luften med et nyt brand - Som får navnet Jo Loves...

Siden Jo Malone solgte hendes verdens-berømte skincare og parfume bran til Estée Lauder huset har hun været dedikeret til familie livet og hendes BBC show High Street Dreams...

Nu vender hun så tilbage til hvad hun gør bedst - Making Perfumes...!

Personligt glæder jeg mig som en Styrt Gal til at se hvad Jo denne gang disker op med...

"Min passion, som du sikkert ved, er parfume og det er der jeg starter med mit nye brand. I dag er det med glæde at jeg kan offentliggøre lanceringen af Jo Loves, som vil komme til at indeholde alt hvad der inspirerer mig - Alt lige fra ingredienser, mad, mennesker og øjblikke i livet" siger Jo Malone i et interview...

"Jo Loves is a completely new chapter and who knows where it will take me?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar