torsdag den 17. maj 2012

Wardrobe Challenge Day 1...


Det første look er lidt øm over at poste - Alligevel finder jeg det nødvendigt...

Har valgt at kategorisere det som et Monday-Look - (Et look der egner sig til, at være i hjemme og stadig få stimuleret sin kreativitet)...

Min teori er, at jeg med dette igen kan føre 2 væsentlige ting på tendens-brættet...

- Hvide tennis sokker - I denne udgave endda nedrullede - Som dengang i 90ernes Jylland...
- Lilla velour - (Fordi det ikke kan blive nervøst nok!)



Looket består from head to to af:
- Lacoste cardigan - Fundet i Wasteland i Studiestræde

- Sort plain tanktop - Lå bagerst i skabet...
- Lilla velour bukser - Har selv kortet dem til shorts efter, at være faldet for dem i Kongens Klæ'r ved Nørreport.. 
- De famøse White Socks :)...
 

Accessories
:
- Kernelæder tasken - The original, mind you (Not that its important of coure)!
- Langt Læder bælte der er dobbelt snurret rundt...
- 100 års lomme-uret, som jeg har fået foræret af min dejlige mor...

Her følger historien om en gammel urmager, hvis husholderske fik uret i afskedsgave da hun stoppede som tyende...
Min mor fik det senere af hende, og det er nu gået i arv til mig...

Det er intakt - Og mon ikke det kommer med på farten nu, efter at have været forvist til smykkeskrinet i så lang tid...?



Sidst men ikke mindst - Mit Click-Flip-armbånd (Knæk armbånd for de der husker der)...

Er en sucker for nostalgi (Among many other things)- Og jeg husker, hvordan jeg konstant og hele tiden lavede den der irriternede, men genkendelige lyd...
click click...

Farven er falmet - Jo vist...
Men minderne er deri...

Har væltet på cykel, kørt ind i en lastbil og skrabet mange knæ med dette som en del af outfittet...

Et årti senere - Det blev sidst set på Den Navnløse på Vesterbro :)

Du vil sikkert bemærke det på de andre billeder også...
 

Jeg beklager billed-kvaliteten - Jeg lover, at de næste bliver bedre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar