torsdag den 17. maj 2012

Re-Lauch Part 1 - Wardrobe Challenge // Word Puzzles...

Som en del af DesperateMakeup's Relaunch har jeg sagt ja til en udfordring - Givet af Ida Burchardi fra Idas Ideer...

I en uge skal jeg ud fra mit klædeskab skabe 7 looks (Men jeg kan jo sjældent holde mig til normerne ;) )

Dette i sig selv burde ikke være raket-fysik - Men som ved enhver anden udfordring gemmer der sig jo et twist...


Twistet og en af de bærende grunde til, at jeg takkede ja er:

- De individuelle looks skal sammensættes efter tøj, som ikke er blevet benyttet det seneste år (Det heldige uheld er, at jeg er Samler - Med dobbelt S og Z i enden)...!

Det første look ligger jeg op om lidt - Det bliver gøjlet... :)

** Udover denne Wardrobe Challenge er mit skrivebord fyldt med små gule, blå og lyserøde sedler...
Mit hoved er fyldt med blog, forretningsplaner og idé udviklinger -  Og døgnet har pt. ikke nok timer med sig...







DesperateMakeupBloggens RE-launch bliver vist større end først antaget...


 

***Må nok hellere melde ud hvornår jeg har tænkt mig, at den endegyldige RE-launch skal Outes :)

Men først lidt til den nysgerrige sjæl, som undrer sig over hvad, hvornår og hvordan hele denne Blog-overgang forløber - Vi har meget at se til...

For fra d. 1. Juni er jeg ikke længere bare mig selv...
Inden længe - Når jeg er kommet igennem de 700 andre ligeså vigtige ting - SÅ når jeg til mine indlæg om
SEPHORA
Forvent alt andet end 25-ørers-indlæg fra min hånd...



Og Ole var der også - Flere steder på én gang endda...


Glæd jer til historien til dette billede - SÅ unik en mulighed vil du ikke gå glip af - Så følg med!



Why so serious...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar