fredag den 18. maj 2012

When business IS pleasure...

Egentlig burde jeg sidde i en bil på vej mod Jylland lige nu - Men det orker jeg bare ikke...

Ikke fordi jeg er led og ked over, at skulle afsted - Nej tværtimod, jeg glæder mig...

Det er arbejdet der holder mig i Kbh, og det er rart at se, at det skrider gevaldigt fremad på den front :)

Når tiden så IKKE er til forretningsplaner og idé-mylder får jeg (vi) tid til dette...

They really had it...
Han redder hende - Hun redder ham...
De redder en hel film industri og alle vil elske som dem...

Hvem giver også have en tegning af sig selv med sådan en chuncky stone, anyway - So un-canny...

Immervæk vækker det stadig noget i mig - Når jeg hører tonerne som Rose og Jack sidder på dækket ved deres første møde og taler om tegninger, at se hinanden og forstå alvoren ved tilfældighederne...

Når man mødes under omstændigheder som de gjorde - SÅ er jeg imponeret over hvad de skabte og opnåede sammen...

De fik jo hinanden - Om end ikke fysisk, så i hvert fald for evigt...

Mmm - Thats nice to know...

Og Leonardo gør det stadig godt som Helt...
Det handlede om overlevelse og rang - Og så forpurrede kærligheden normerne...

Molly Brown er så vidunderlig en karakter - Og vi er netop i filmen nået dertil, hvor hun hjælper ham i smokingen til middagen på 1. klasse...
Hende må jeg lige se lidt nærmere på...
Der findes vel inspiration i alt...

Man bliver så forblændet endnu en gang - Leo og Kate...
Nyd dem lige igen :)



To Making it count!

Når jeg ser filmen holder jeg altid med 3. klassen - De forstod at more sig på løjerlig vis...

Mere af det tak - Musikanter på gaderne og fester i baggårdene...

Får lyst til at se sol over Dronning Louises bro - Men jeg må ikke...

Aftenen skal bruges på arbejde - Og Disney Sjov...

Det holder vi jo så meget af...
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar