mandag den 21. marts 2011

This boy will switch...

Something New, Something Old
Something White, Something Stoled...



Dagen i dag skulle gå med re-search til indlæg - Både til DM-Bloggen og til Wonderful Copenhagen...

I morgen har jeg nemlig møde med netop Wonderful Copenhagen, som har smigeret mig med deres ønske om at få mig som blogger - Er glad og selvfølgelig en smule spændt på hvad dette samarbejde vil føre med sig...

Sidste blogging-dag herinde var d. 10. marts - Tiden flyver når man har travlt og det håber jeg at I bærer over med lit endnu - For jeg har virkelig travlt men også mange ideér der er i gang med at blive søsat... :)

Der sker sgu så meget - Endda så meget at mine indlæg til bloggen lige for tiden kun bliver til små gule lapper der hænger på min væg i stuen -  Sammen med avis udklip, inspirations sætninger og covers fra gamle LP'er...

Måske jeg bare skule anskaffe mig en skole-tavle!??

AnyHo - På vej hjem fra min re-search tur slog jeg vejen forbi min hemmelige kluns-hule...

Skal sandheden frem så har jeg ikke handlet derinde før i dag - Grunden er så simpel, at jeg ikke før har kunnet overskue at ændre min garderobe...

I know I know - Im bad for my business...

But I dont have the money - I dont take the effort...

Men i dag for en frelsende djævel i mig og jeg købte mit første Vintage-fund i København siden jeg flyttede herover...!

Husker ikke hvornår jeg sidst har købt tøj - Og så ved man at der er gået for længe!!!!

So here it goes - Dette bliver mit første Look of the day/Week/Year (Alt afhængig af hvor struktureret jeg er på det pågældende tidspunkt :D )...
Skjorte: Min fars vintage fra 60erne
Bukser: Yves Saint Laurent
Bælte: Mulberry
Sko: Acne
Ur: Gucci

Rya-tæppet er indflytter gave fra mine forældre og Hjerter knægt er Hybel-Maskot ;)

Og så er det på onsdag at det er tid til another hair-cut...


Miss Rosa fra Roskilde får æren af at lege med min manke - Efter sigende er hun ret ferm med en saks og SUPER cool!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar