mandag den 21. marts 2011

A desk we must have...

Endelig ser mit skrivebord igen nobelt og ryddeligt ud - Friske blomster endda...

Har lovet min familie at poste stemings billeder fra min Hybel så de kan følge lidt med :)


Whats there to tell that cant be unsaid...?

Guldrammen var et søndags projekt og fungerer som mit inspirations spejl...
Når jeg ser farven lilla (i alle afskygninger) bliver jeg inspireret - Og idéerne får lidt nemmere ved at komme til orde - Simple as that...
Penne-krukken er forskud på arv fra mine forældre - 60er gejl af Bjørn Wiinblad...
Lampen er fra min elskede morfar...

Og bogen...?
Dictionary of quotations...
Ja ser I...
Den købte jeg for en flad halv-treller  i min ynglings genbrug efter tilfældigt at have slået op på dette citat:

"His heart was one of those which most enamour us,
/Wax to receive, and marble to retain."
- Lord Byron



In some undefinable way I feel connected to that quote...


........

Jeg elsker mit skrivebord - Og specielt hvad det gør ved mig når jeg sidder der...
Mine små gule/blå/grønne/pinke lapper er begyndt at blive klistret på væggen...

Det virker måske omsonst at klistre sine noter på væggen for at få ryddet op- Men på den måde bliver jeg mindet om at jeg er kreativ og at ideerne er kommet derop af en grund - At hænge mine ideer op  hjælper mig altså til at avle mere kreativitet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar