mandag den 15. februar 2010

Glimpse from my Fashion Week debut...

I sidste uge løb Copenhagen Fashion Week over feltet - Hvis nogen skulle have misset det...

Jeg var så heldig, at være en del af det - Det skulle vise sig at blive den perfekte første gang...

Etablerede nye kontakter, mødte mine nye BFF's, hookede up med gammel ( og SKØN) kollega til show...
Og fik en dejlig smag på fremtiden :)

Min modeuge debut blev dog kort - Skønne svigermor fyldte 60, familien kommer altid i første række :)
I hvert fald til så sor og dejlig en fest :)
Jeg nåede dog at dække både David Andersen's FORMIDABLE show og en erhvervede mig ny hverdags yndling - Frost Birgens...

Læs om begge shows og se billeder i de næste indlæg :)

Tilbage fra modeugen er der "blot" left overs, ny kreativitet og en smule træthed - På den alt for fede måde...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar