tirsdag den 6. september 2011

Cleaning up my mess - The making of a blogger room...

****
Hvad der startede som et indlæg om et rode-rum der fik en makeover blev pludselig til et ret dybt og ærligt indlæg om at miste sin skrive-lyst og genfinde den på ny...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Jeg er vægt...
Kendetegn: Kreativ, flyvsk og Det-ene-kan-være-ligeså-godt-som-det-andet...!


Med det sagt - I snart 5 måneder har mit kreative-rum/gæsteværelse været ONE BIG MESS!


Min plan var i sin tid klokkeklar og rungende ren - Rummet skulle være der, hvor kreativitet udsprang, blev optaget i min krop og dannede nye tanker...
Tiden tog bare det ene sekund efter det andet (Som tid nu har det med at gøre)...

Hvert forsøg på at rydde op endte altid med at blive en fiasko - Jeg magtede simpelthen ikke opgaven, som virkede både uoverskuelig og SLET ikke timet og tilrettelagt...



In ancient times, da jeg bloggede konstance-evigt-og-altid, havde jeg mit blogger-alter...
Omgivet af elementer der inspirerede mig, ro i rummet og med min trofaste dosmerseddel med terrible ideas...

I det rum kunne fokusere på KUN at blogge - Intet mere eller mindre...!
Det var tiden på Godset, med Bankmanden og Prinsesserne...

Those days are gone - And a new day has come (Wow - Hele 2 Celine Dijon(sennep) sange impliceret i en linie)...
I miss those days...
Jeg husker, at jeg rent faktisk var en fantastisk blogger - Where did Wally go...?



Well... How to get back on track...?
I stedet for at klamre mig fast til illusionen om, at jeg stadig er på det blogger-stadie som jeg var for 2 år siden må jeg se min dæmon i øjnene og indse:

Jeg VAR en fantastisk blogger...! Og selvom jeg ikke har glemt hvordan man er det, havde jeg for en tid mistet min skrive-evne og lysten til at sætte mig foran skærmen med ordene flydende...
Tid, andre prioriteter  og fokus på lønnet fuldtidsarbejde og rod-fæstning i Det Store København gjorde mig til en halvhjertet blogger...



Så hvorfor egentlig forsøge at malke en tidligere succes-ko...?
"Simple my friends
This Cow is FAR from empty yet"...




Jeg er klar igen til at bevise, at min blog er værd at læse og rangerer blandt de bedste og mest informative...!

***Let that be my manifest...!


Mine ideer er mange - Jeg har kladde-indlæg til en hel bog, og de skal ud - Sorteres, kategoriseres og postes...

Jeg er gået i gang med en større re-lancering af mit hjerte-barn - DesperateMakeupBlog...



I den forbindelse har jeg også indgået et samarbejde med Bloggers Delight netværket - Et samarbejde som I selvfølgelig vil høre mere om når re-lanceringen står for døren :)



"Der er for mange bloggere derude hvis indlæg er for ligegyldige - Hell I should know - I tend to do it under my blogger-depressions"!
- You can quote me on that one - And hold it against me!

Der hvor jeg mener at jeg kan gøre en forskel er ved at lave indlæg der går i dybden og med fag-øjne stiller kreativitet, skepsis og spørgsmåltegn:

- Viden om produkter og deres indhold - Hvad skal du kigge efter hvis du er gravid og vil undgå hormon forstyrrende stoffer f.eks...

- How-to-use - Hvordan får du det bedste resultatet ud af dit produkt... Jeg holder ingen tips tilbage - For mig handler det blot om at finde tiden til at lave udførlige guides så du som læser kan sidde på den anden side af skærmen og forstå hvert et ord...
- Inspiration/idea-floating - Ved løbende at lave makeovers, og bruge youtube som et fast medie, så du får meget mere "levende" ud af bloggen...


Well - Har nu skrevet i 25 minutter - Disse ord er direkte fra hjertet - Og uden redigering :)


Rummet har taget sin form - Der er endda levende lys, ophængte plakater og duften af Chanel No. 5 (Reminds me of my mother :) )

Før billeder af rummet - Inden jeg gav det en makeover:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar