torsdag den 31. marts 2011

Danish Beauty Awards 2011 - De nominerede er:

Langt om længe får jeg lidt tid til mine egne indlæg på bloggen...

Jeg har siddet og arbejdet med indlæg til Wonderful Copenhagen - Et blog-projekt som I hører meget mere om MEGET snart... Senest 5. April :) :)

Nå men AnyHo...

Danish Beauty Award løber af stablen d. 6. maj 2011...

Allerede nu er de nominerede offentliggjort og her på bloggen kan du nu se de nominerede...

Derudover kan jeg med glæde mig over, at Jane Iredale er nomineret for Mystikol og Dermalogica er nomineret for ChromaWhite i kategorierne:

Årets makeupprodukt, Dekorativ Kosmetik - Luksus
Årets Ansigtsplejeprodukt - Luksus, professionel

I et af de næste indlæg vover jeg pelsen og kommer med forudsigelser om hvem der vinder - Har allerede udset mig 2 vindere...!
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar