onsdag den 23. marts 2011

I to had a makeover...

"That girl sure can cut"!

Er netop hjemvendt fra fremtiden...
Fra en tid hvor porcelæns cupcakes er helt legale at bruge som badeværelses-pynt og hvor ipod anlægget er kreativt korrekt placeret i et rødt køleskab fra 50ernes Grease-Diners...
Coco Electra malerier er faktisk det kedeligste vi kommer i nærheden af i den lejlighed - Og det vil jo være en synd at kalde Coco Electra malerier kedelige...


But just to paint you a picture...

Mekaniske robot-legetøjs-figurer, et gulv der er malet skiftevis sort og hvidt, 70er møbler i teak (Som jeg er dybt misundelige på), blå barberstol fra 60erne og en lejlighed der har været offer for en lækker pastel farvelade...

Jeg var solgt - Og ønskede at kopiere hele stilen!!! For mig er det prisværdigt og givende i min kreative proces når jeg møder op i et hjem der kan trylle inspirationen frem fra en ukendt skuffe...

Men ser man et øjeblik bort fra de livlige, energi-givende og den suck-it-to-you-sprælskhed der er i boligen finder man det jeg kom efter in the first place...

En frisør der udover at imponere mig med sin fantastiske person også kan sit kram ( Og som i går hjemvendte fra inspirations tur i London)...

Hun fik frie tøjler - Og resultatet ses nedenunder...
Helt kort i nakken (My mom is gonna love it)...
Langt moderne gryde-frits foran (My self-esteem is gonna love it)...

Rosa er pr. d.d. min nye bedste partner-in-hair-cut-crime - Jeg glæder mig allerede til igen at blive inspireret hos hende...
Aldrig har jeg ønsket mig så mange penge til at kunne købe alt i hendes lejlighed...

And her tattoos...?

Wow!!! Min fascination af Rosa blev da heller ikke mindre, da jeg blev opmærksom på hendes tatoveringer bag på hendes ben...

1 rød sløjfe strategisk placeret mit på læggen på hvert ben - Og en sort tråd fra anklen til under Popo'en...

For som hun konsekvent konstaterer: 
"Jeg har sgu brugt for mange penge på strømpebukser der alligevel går i stykker fordi jeg danser uden sko"...


True words - Jeg håber jeg for lov at poste billede af det sometime - For de er virkelig crazy fede!!!

Indtil videre kan jeg glæde mig over Rosa's repræsentant-skab  i mit liv - Som hair-cutter og inspirations-tøs...

Du finder Rock tøsen Rosa og hendes biks via facebook ved klik på LINKET:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar