fredag den 11. februar 2011

Hør Lady Gaga's nye single Born This Way...!

Hvad kan jeg sige...
Indlægget her bliver hverken redigeret, tænkt efter eller kortet ned...

Efter en dejlig dag i Designers Remix stod resten af dagen på tog-rejse til Jylland, hvor jeg tilbringer weekenden...
I min egen bobble-world havde jeg FULDSTÆNDIG glemt at dagen i dag jo er Lady Gaga - Born This Way dag...!

HOW THE MONSTER COULD I FORGET...?

Anywho - Singlen blev købt på iTunes hurtigere end I kan sige: WE ARE ALL BORN SUPERSTARS!

Den her siden da kørt på repeat - I skrivende stund er gentagelsen oppe på 12, og hvis det skulle have nogen interesse så blogger jeg slut-resultatet OG billede som bevis herinde når jeg når Randers :)

Mama Monster iscenesatte sig selv endnu engang under en koncert  - Ved at manifestere denne påstand: "I promise to give you the record of the dacade"!

Paws Up for at turde vove den påstand...!
Jeg var hooked på sangen fra starten - Og nu vover jeg en påstand:

Born This Way bliver den mest spillede sang i året 2011 - Både på stranden, på Klubben, på Gaden, På Gay-Baren, På Toilettet og for den sags skyld også i Sengen...!

For mit indre ser jeg allerede kæmpe mængder stå en sommer aften på en åben mark og lade sig rive helt med i den der Vi-er-alle-super-stjerner-og-med-kærlighed-og-selvværd-redder-vi-verden-følelse - For det er den følelse man sidder med efter bare 1 afspilning af tracket...

Hvis det her skal være en musik anmeldelse kan jeg vist kun sige: 5 Poter til Dronningen af Freaks!
Og uden at skulle ligge for meget pres, for meget analyse og lomme-psykologi i indlægget beder jeg jer tænke i disse baner:

Tænk engang hvor mange u-udsprungne bøsser, lesbiske, transseksuelle og børn/unge med dårligt selvværd der nu og for altid vil have denne sang som Soundtrack of Our life...?!!?

.........

Toget kører over Lillebælt og jeg får et hav af sommerfugle der kribler i min mave over Gagas stemme, teksten og musikken i Born This Way...

Sidder stadig med høre-bøffer på - Og har mest af alt lyst til at tage dem ud - Fyre volumen op og byde resten af toget op til en fælles Monster-Dance...!

Måske gør jeg det...?
Men måske er alle ikke Gaga fan...?
ARGH Hvad er det jeg siger...?!

Lady Gaga ændrer verden med hendes person, iscenesættelse og musik...
 Med Born This Way viser hun at hun bare endnu engang at det gøres ret simpelt - For som hun udtrykker vulkansk præcist:
"DON'T HIDE YOURSELF IN REGRET
JUST LOVE YOURSELF AND YOU'RE SET
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY"


Og for at slutte denne sandfærdige og helt igennem virkelige kliché af har jeg bare at sige:

I'm beautilful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track Baby
I way born this way!!!


*For at høre Born This Way skal du blot klikke på Gaga-banneret i toppen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar