onsdag den 9. februar 2011

The Lady goes Misfit...!

Til de der ikke kender mig (eller først nu har stiftet bekendtskab med mig) kan jeg slå fast med 12- cemtimenters hæle:

JEG ER GAGA MONSTER FAN...!
Så er det sagt - For som jeg altid siger når talen falder på Tøse-barnet:

"No one above her - Everyone below her"
...!

Fredag oprunder den dag som alle Monsters har ventet på siden Miss G's sidste plade udspil som var Bad Romance...

Singlen Born This Way rammer nemlig gaderne d. 11.2.2010 - Og jeg står selvfølgelig forrest i køen på iTunes (And a thought came to my mind - Kan musik egentlig blive udsolgt...???)

Er man en sand fashionista og kender sin mode historie rigtigt vil man hæfte sig ved datoen på udgivelsen - Det er nemlig ikke helt uvæsentligt at Tøse-barnet har valgt netop at sende sin single ud DEN dag...

For sjov synes jeg I burde google 11.2.2009 - What will you find...?

En lille ledetråd vil jeg dog give:
*Lady Gaga har iført sig Alexander McQueen i anledningen...

Men fokus i dette indlæg er ikke gåden - Men hvor inspirationen til coveret kommer fra...?

Der MÅ være andre end mig der husker Tv-tegneserien Jem and the Holograms som kørte i slut 80erne - Faktisk husker jeg den fordi jeg har et VHS bånd med dem :)
I serien følger vi Jerrica Benton (Hvis alter ego er Jem), og hendes band The Holograms...

Selvfølgelig (som i alle klassikere) er der også en skurk, som i dette tilfælde består af The Misfits - Et modstykke til den pæne kodyle pige-gruppe...



Er af den overbevisning at Miss Gaga har ladet sig stærkt inspirere af Jem Or The Misfits - Vil tilføje et: Endnu en geni streg fra Frøkenens side...



Lad mig så høre jeres vurdering...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar