onsdag den 23. februar 2011

Et af de flyvske...

Nyder et det sidste glas af den rødvin der blev lukket op tidligere i aften...

Anledningen var at undertegnede havde indbudt Chef og Kollega-pige til Jomfru-middag i lejligheden...

Menuen stod på Club sandwich - Made from the buttom med grovbrød og hele moletjavsen...
Desserten var bailey-kaf og scones fra der hvor gæret er lavest (Illum Bageren)...

Bliver igen en smule melankolsk over den strømmende lykke der kan overgå en når det går op for en, at man har hvad man behøver - Et fantastisk job (Med et nyt fra 1. april), verdens varmeste lejlighed med verdens varmeste naboer, et sind der funkler og en glæde der overstråler de små sten der måtte forsøge at sætte sig fast under mine fødder...

...

Kigger rundt på mit bord der bevidner om at aftenen af været en succes...
Et digi-kamera, 4 levende lys, 1 glas rødvin, Adele on repeat og en fysisk tidsramme der siger 22.45...

At være ydmyg...?
Hvornår ved man at man er det...?
Og hvorfor er det vigtigt at være det...?

For mig er begge spørgsmål meget enkle at besvare...
1: Man ved man er taknemmelig når det går op for én, at det hele kan være væk i morgen...
2: Netop pga. af ovenstående bør vi være det!


At kunne føle lykken hver dag - Det er fanden-sparke-mig verdens vildeste kick-fix!

Håber at hvem end der måtte læse dette og nå enden til indlægget bliver ramt af en bid af min lykke og energi...

Jeg sender den i hvert fald til alle i håbet om, at du/I får den at føle helt ind i midten :)

En dejlig aften til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar