tirsdag den 22. februar 2011

Adele I Love...

En uge med flytning og besøg fra Familien Jylland er nu overstået, og en ny uge kan med glæde starte...
I dag skulle så blive min første dag alene i min nye lejlighed, hvor der indtil i aften har været konstant run på...


Nu sidder jeg har så... Har gjort det siden kl. 19... I min egen lejlighed, i min egen stue med egne møbler og selvvalgt indretning...
Alt er næsten på plads - Nu mangler der bare de små finesser der giver hjemmet den der tocuh of something special...


Melankolsk og selvvalgt eftertænksom sidder jeg nu og nyder duften af cigar i lejligheden (Historie + dertilhørende forklaring følger)...
Adele giver stemningen til aftenens Momentum  - En stemning af ro, tryghed og dyb varme...
Kan allerede nu med vished sige at det her - Det bliver sgu sprødt!

Og apropos Adele - Hvis nyeste album har fået navn efter hendes alder (21) fik I så set hende til Brit award 2011, hvor hun stærkt og med en stemme fra det hinsides fremfører sangen Someone Like You...?
Nyd hendes sprøde røst mens du læser videre :)

At hun med en alder på bare 21 år har skrevet den tekst er jo for mig helt exceptionelt - Næsten smertende så smuk den sang er skrevet og sunget...

Adele står på scenen med en elegance og statur som mange af hendes konkurrenter forsøger at købe sig til - Hun er jo Breathtaking Beautiful med hendes Sleeping-lashes, pearly-nude lips og så den der silke-hud...
Makeuppen er nem at gøre efter - Kodeordene er sovekammer øjne med 3 nuancer af gylden - En mørk, en lys og en highlighter...
En præcis dog svag rouge - Og så der der perle-læber...!
En god nude læbestiftog en highlighter ovenpå...



Thats the ultra quick version - Og da klokken er tæt på midnat kommer der ikke en mere uddybende guide...
Men det gør der måske snart...?


21 er det første album siden Lady Gaga som jeg har hørt fra ende til anden - Og flere gange samme dag :)

Udover Rolling In The Deep og Someone Like You er Turning Tables, Don't You Remember, Take It All og  Set The Rain On Fire absolut mine favoritter - Jeg er yderst begejstret for Adele!

Adele I Love - Allerede nu kan jeg ikke forestille mig at høre andet end det album i min lejlighed - De står bare så godt til hinandens stil! :)

Nu er jeg jo ikke musik anmelder - Men altså: This is the sweetest pain I've heard in long time...!

Med den lille anbefaling givet videre vil jeg tilbage til cigar-duften, Adele og den der laid back completely relaxed feeling som jeg ønsker at enhver gæst i mit hjem må fornemme...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar