lørdag den 26. februar 2011

Sine fra MGP i Designers Remix - Hvem mon har fundet den til hende...?

I aften når MGP løber over skræmen vil jeg sidde med en sjus et sted i Kbh og fryde mig over valg af kjole til den yndige Sine Vig...

En helt almindelig dag kom Sine og hendes crew ind i Designers Remix og klar stod jeg til at hjælpe, før jeg anede hvad anledningen til kjolen var...

Sammen fandt vi frem til hvad Sine ønskede at signalere, og hun scorede allerede min stemme da jeg så hende i kjolen - SÅ smuk hun bliver...!!!
Udover at være sød, yndig og super behagelig lyttede Sine også til hvad jeg som MGP-tilhænger mente var og yderst udsøgt til aftenen arrangement...

I aften glæder jeg mig til at se Sine i Ecstacy fra Designers Remix - Har allerede gjort mig de smukkeste forestillinger omkring Sine's styling, og glæder mig til at se resultatet!


Glæd dig til aftenens show - Og husk at stemme...!
Du kan se deltagerne og høre sangene nu på Melodi Grand Prix siden på DR

God aften! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar