mandag den 7. juni 2010

Danmarks største online kvindemagasin linker til DM-Bloggen...!

I dag blev jeg kontaktet af Gossip redaktionen fra Amine.dk - Danmarks Største Kvindemagasin på nettet, der havde hørt om Den Store Sex And The City konkurrence på DesperateMakeupBlog - De har nu været så søde at linke til den på deres lækre site...


På Amine kan du forresten læse om Carries Dagbog, som OGSÅ er en af præmierne i SATC konkurrencen herpå bloggen...

Foto: Carries Diaries

Onsdag skal jeg ind og se filmen, og skammer mig over, at jeg ikke har haft tid til at se den endnu - Men glæder mig over Amine's anmeldelse af Sex And The City 2 filmen - Klik her
Når de fleste anmeldelser er negative er det fedt, at se en positiv - Now, THATS a true SATC Fan :)

Jeg sidder og laver en opdatering omkring præmierne i konkurrencen, og indtil da synes jeg LIGE du skal klikke dig igennem disse fantastiske links :)


DesperateMakeup Gruppen på Facebook - Som jeg håber du vil melde dig ind i, og invitere alle dine veninder til :)

Den Store Sex And The City Konkurrence

Ingen kommentarer:

Send en kommentar