onsdag den 3. februar 2010

White Lashes...?

Jeg har lige været ude og lave billeder med Super fotografen Betina Elisabeth Dreyer og de 2 smukke modeller, Christina Larsen & Simone Gregersen...

Vi fik taget nogle rigtig lækre billeder, og jeg glæder mig til at vise dem til jer:)

Inspirationen til et af looks'ene kom fra 60er-tidens Twiggy-ikon mixet med porcelænsdukke-looket...
At det lige blev hvide spider-vipper, "gennemsigtig"-mælkehvid hud, lyserøde læber, nude eyeshadows og friske sunde kinder var blot en tilfældighed der udviklede sig...
Simone har det vildeste og smukkeste røde hår - Og hun var skabt til min forestilling om 60er mode-dukke :)

Da jeg nu skulle frembringe helt hvide vipper, påførste jeg 4 lag af mascara-basen ...
Vipperne blev som jeg ønskede dem - Hvide og spider-ish...

Personligt synes jeg det så mega fedt ud - Måske det en dag bliver hipt...?

Mascara baser er fantastiske - Hvis man bruger dem rigtigt...
Et enkelt lag er super - 2 lag kan gøre dine vipper perfekte...
HUSK at gå vipperne efter med en spiral-pensel... På den måde får du spredt vipperne, så de ikke klumper...
Shiseido's Mascara Base ligger altid i min kuffert... Den både plejer, beskytter og forlænger en hel del...
Børsten nem at arbejde med - Og formlen hverken klumper eller drysser...

Basen er skabt til at beskytte og fordoble effekten af mascaraen - Mange lover endda op til 30% længere vipper...

Du kan købe Mascara basen i din nærmeste Shiseido forhandler...
Den koster omkring 150,-
Tip:
Du kan evt. bukke vipperne med traditionel vippebukker eller varme-bukker - Det giver dramatiske vipper :)

Find vippebukkere i din Matas - Det mest tilgængelig mærke er Depend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar