mandag den 7. december 2009

Sig hvad du mener!

Og jeg skal give dig hvad du beder om...

Din mening om DesperateMakeupBlog er vigtig for mig, da jeg stræber efter at give mine læsere en skønhedsblog med nyttige fakta og nemme tips til en skønnere og smukkere hverdag.

- Men hvad mener du som læser egentlig om læsestoffet...?

Det er nu du har mulighed for at rose eller rise DesperateMakeupBlog - Og du kan endda vinde på det!
2 af mine dejlige og skønne læsere kan nu få sig en ekstra adventsgave - Jeg udlodder nemlig Aussie's 3 minutes miracle kur...
Måske har du læst indlægget her på bloggen om netop aussie's produkter: Aussie - A story for your hair

Vinderne er de 2 der kommer med den bedste idé eller initiativ til DesperatemakeupBloggen...
Idéer, ønsker, krav og konstruktiv kritik er yderst velset hos mig :)

Så hvad forventer du som læser af DesperateMakeupBlog...?

Jeg glæder mig til at høre din mening, og håber du vil bruge et par minutter på at deltage i konkurrencen...

På forhånd tusind tak for hjælpen - Og Glædelig Jul :)

Konkurrencen løber indtil d. 16.12.09 og er ikke købsbetinget...

3 kommentarer:

  1. Hej Jørgen!
    Nu er jeg jo ikke hverken modeblogger eller make-up ekspert, så derfor er det rart for sådan en som mig, at læse en blog, hvor der kommer fif og anbefalinger af plejeprodukter fra en person, som ved hvad han taler om.

    Men jeg kunne egentlig godt tænke mig, at du en gang imellem lavede en makeover på en person, og efterfølgende viste ’før og efter’ billeder på bloggen samt at du fortalte lidt om hvilke produkter du har benyttet. Jeg ved godt, at man kan se og læse om en makeover i diverse dameblade, men jeg synes ikke, at det er særlig interessant, da man ikke har noget ’forhold’ til et dameblad. En blogger derimod ville gøre det hele meget mere personligt, for din blog er jo et bevis på, at du interesserer dig for make-up og produkter, og det gør det en hel del lettere at forholde sig til dine råd og anbefalinger, netop fordi man som læser ved, at hvert indlæg har et ganske særligt formål ;-)

    SvarSlet
  2. Kære Emma...

    Tusind tak for din kommentar...!

    Jeg kan afsløre at jeg allerede arbejder på ideén :)

    Der vil fra Januar måned komme Makeovers jævnligt - Makeovers som man kan melde sig frivilligt til :)

    Men tak for din kommentar - Sætter stor pris på den og du er med i lodtrækningen :)

    God Weekend

    SvarSlet
  3. Skønne Jørgen

    Stor ros til din blog!

    Elsker at der ikke kommer en masse "unødvendig" viden, som jeg som bruger alligevel ikke kan finde ud af, er for dyrt eller andet.

    Mit forslag må være at jeg gerne vil se nogle flere indlæg om gode produkter til billige penge :-)

    Synes tit at mange blade skriver om produkter som man ikke har råd til, og jeg mener bare at det burde kunne gøres billigere.

    Selv i en finanskrise :-)

    Håber mit forslag kan hjælpe dig på vejen mod at blive verdens bedste skønhedsblog ;-)

    Vil nemlig RIGTIG gerne vinde den hårkur, da jeg har haft den før og synes den er SINDSYGT vigtig at have i mit badeværelses skab :-)

    Tak for din dejlige blog, som kører som min startside ;-)

    SvarSlet