fredag den 4. december 2009

Hvad du ønsker skal du få - Ønskelisten for 2009...

Det er aldrig et problem for mig at ønske mig noget til jul - Problemet ligger i at prioritere nogle ønsker frem for andre...
Nu er jeg så kommet frem til min über-ønsker-mig-helt-vildt...!

Måske kan det give dig inspiration til egen Jule-ønske-liste...?
Her får du i hvert fald mine favorit ønsker - Klikker du på linket kommer du direkte ønsket :)

I hope Santa is coming to town...?
1En MacBook - Højeste OG dybeste ønske :)

2. Kimino cardigan fra Patricia Field - SÅ lækker og SÅ cool...!





6. Tavi Shirt - Fordi den bliver et hit og er så cool...














7.  Min absolutte yndlings-parfume som jeg fandt for 4 år siden og har været stor misbruger af siden - Det er en velbevaret hemmelighed for alle - Undtagen for mig og min Bankmand of course...

8.  Annie Leibovitz at work - Bog om mester-fotografen...

9. Patricia Field - Electric Neon Blue Jeans - Freaky og helt uden for rækkevidde...

10. Paloma Faith, John Mayer, Daniel Merriweather og Melody Gardot   - Musik til en grå-thé-søndag eller en relax-with-a-(mac)book...
Og så selvfølgelig Lady Gaga - The Fame Monster Deluxe...!


Foto: Paloma Faith

11. Yves Saint Laurent Påklædningsdukke - Ideén med at ønske mig netop dette er hemmelig - So far :)

12. Flashdance - Den eneste dvd jeg mangler i min Gay Collection :)

13. Maleri fra Coco Electra

14. Cool Cash - Så jeg kan få lavet mine tatoveringer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar