tirsdag den 1. december 2009

Start julen med lækkert hår og vind Aussie produkter...!

Husker du mit tidligere indlæg om Aussie Hair...?

Aussie - A story for your hair
Hvorfor ikke starte December måned med at vinde de omtalte produkter...?
Det er lige præcis hvad du kan her på DesperateMakeupBlog - Så lad os komme lige til konkurrencen...

De 2 jule-heldige læsere kan vinde Real Volume Shampoo & Balsam - En serie der giver fyldigt og naturlig blødt hår...

Det eneste du skal gøre er at give mig dit bedste hårtip - Og så dele det med de andre læsere...!
* Du deler dit bedste hårtip ved at skrive det som en kommentar til indlægget *

Så brug 2 minutter på at dele dit bedste tip - Måske er du en af de heldige vindere :)

Alle hårtips bliver personligt afprøvet for at vurdere det bedste hårtip...!
Vinderen får direkte besked og konkurrencen løber indtil d. 8.12.09...
Konkurrencen er ikke købsbetinget, præmierne bliver leveret uden omkostninger og præmierne kan ikke ombyttes til kontanter...

6 kommentarer:

  1. Uhh, så skal du prøve min homemade hårkur til tørre og matte spidser.

    Du skal bruge

    5 dl. Dansk Øko rapsolie

    En stor kvist rosmarin

    Efter humør bruger jeg sommetider lavendel, eller basilikum.

    Men du varmer olien op med Rosmarin i til det begynder at dufte. Det skal ikke vare varmere end 50 grader.

    Lad køle, si og hæld i en bøtte.

    Brug en lille håndfuld til langt hår. Kom det kun i spidserne, dvs. de yderste 10-20 cm.

    Virker bedst hvis man sover med det natten over.(put håret i en plastikpose) vask håret med shampoo inden det bliver vådt.
    Efterfølgende får du et dejligt blødt, smukt skinnende hår.

    Der er til mange gange i sådan en omgang. Husk at bevare det på køl.

    Glæderlig jul.

    Heidi

    SvarSlet
  2. Mit hurtige - og meget nemme! - råd er Nivea Creme. Ja, den gammeldags, blå bøtte din bedstemor havde! Den er fantastisk til at kramme i håret, så det sidder pænt - både krøller og glat, kort og langt! :o)
    Jytte - søs.

    SvarSlet
  3. Mit bedste tip har jeg fået fra min mors veninde fra Rusland, hvor en kendt opera sanger har udalt at hun bruger denne kur.

    Hendes opskrift på fyldigt og glansfuldt hår er:

    ½ presset citron
    2 spsk lampeolie
    2 æggeblommer

    Lad sidde i 30 min og skyl ud, og fortsat som din ugentlige rutine.
    Efter 1 uge kan du se og mærke forskellen

    SvarSlet
  4. Jeg har altid brugt denne hårkus som jeg fik anbefalet af en homøopat.

    2 spsk hørfrøolie
    ½ Knust granatæble (både kerner osv)
    2 spsk mynte

    Håret bliver så fantastisk blødt og velduftende, så jeg håber I får lige så meget glæde som jeg har.

    God jul og tak for en dejlig blog!

    SvarSlet
  5. Aj Anne da ikke en hårKUS vel?


    Heidi

    SvarSlet