søndag den 6. september 2009

Sex and the City 2 - Welcome back Lover...!


ENDELIG...!!!
Jeg har glædet mig og har fra pålidelige kilder hørt mange rygter om både det ene og det andet...
Om et dødsfald, en ny hed og sexet elsker til Samantha (Of course), om Carrie og Bigs forhold and so on and so on...

En ting er sikkert - Jeg glæder mig som verdens mest forventningsfulde barn...!
Mine forventninger er høje, men jeg er ikke film-kritiker - Så så længe der er designer-labels, skønne sko og super fashion-fixes er jeg glad!
Allerede nu kan jeg afsløre billeder fra optagelserne...
Og når jeg ser dette billede tænker jeg: Enten skaber vi 80er mode igen - Eller også omhandler det et flashback i filmen...?

Er jeg den eneste der ser ligheden mellem Sarah Jessica Parker og Glenn Close i Fatal Attraction...?

Anywho...
D. 28.5.2010 får Sex and the City 2 premiere i USA...

Indtil da vil jeg hver måned holde jer opdateret om de nyeste facts om filmen...

Patricia Field er stadigvæk fast inventar som Costume Designer - Og derfor er jeg helt sikker på at filmen vil skabe nye trends og blive endnu en film til min Gay-Collection :)

Lige nu kan vi kun gå i spekulationer om hvad filmen kommer til at handle om...
Personligt tror jeg at der kommer mere handling og mere drama i 2'eren end der var i 1'eren...
Jeg håber dog stadig at filmen vil opretholde et godt ry og ikke ende som en "Discount-movie-serial"...

Jeg håber, at jeg inden længe kan vise jer den officielle trailer for Sex and the City 2 :)

God Ventetid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar