torsdag den 10. september 2009

Tailorstore.dk - Skal design-selv-skjorter være så nemt...?

Åbenbart...

En af Bankmandens venner bestilte en skjorte fra Tailorstore.dk, og jeg må sige det er en fantastisk koncept! - Så dette indlæg ville ikke være udgivet hvis ikke det var for ham :)
Tailorstore.dk startede i 2003 og har siden da vundet priser mig her og der for deres fantastiske koncept!
Og jeg må indrømme - It is Amazing...
Inde på siden kan du selv få syn for sagen...
Du klikker dig ind på hjemmesiden Tailorstore.dk og derfra går det rask i trav...
Du starter med at vælge farve, stof og design...
Dernæst går du videre til farven på tråd, kontraster i skjorten, knapper, initialer, mål osv...
Til sidst kan du endda selv designe egne bokseshorts, slips, sokker etc...

Og inden 5 minutter har du designet din egen skjorte og tilbehør til klædeskabet - Lige som du vil have det!

How easy can it be...?
Jeg har i hvert fald lagt de alt for dyre skjorter på hylden, som aldrig passer mig 110%, og som enten sidder to tight or to flat...

Herinde kan det næsten ikke gå galt...
Du skal blot huske et målebånd til dine kropsmål... Selv dine biceps skal måles så skjorten sidder syet til dig...
Alene det viser for mig klasse og kræs for kenderen...!

Det eneste lille minus er at der kan gå op til 3-4 uger før skjorten bliver leveret - Men på den anden side:
Men den skjorte jeg har designet kan jeg godt forstå det... :) Der skal jo kræses for detaljen og hele arbejdet vil tage mig 1½ år... Så bestil i god tid og nyd synet når skjorten kommer - Har hørt at de tit bliver leveret hurtigere end beregnet...

Priser...?
Min skjorte havde en detalje af hver eneste ting, blot for at tjekke netop prisen... Meget mindre kan selvfølgelig gøre det...
Men prisen for min skjorte blev på 407,-...?!
Øhh... Det vil jeg nok mere end gerne give - Taget i betragtning til den skjorte jeg gav 1200 for som stadig hænger i skabet med mærke på...!

En perfekt, praktisk og pris-venlig løsning for at overraske manden med en lækker gave eller lære ham selv at være kreativ :)

Thank you, Tailorstore!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar