onsdag den 2. september 2009

Previously... On Desperate Housewives...

Foto: Desperate Housewives

I aften mødes vi igen...
Mine veninder og jeg :)

Og ihh hvor jeg glæder mig! Det er ikke engang sikkert at jeg når at få set sæson starten, da jeg skal have farvet vipper, klippes og have plukket øjenbryn...
Det gør altid noget godt for mig, og jeg er kommet til et stadie hvor det bare skal gøres inden jeg bliver Desperate :)

Men har hørt rygter om at denne sæson bliver bedre end de andre...
Rygterne vil vide at en af Hus-fruerne bliver gift, en af hus-fruernes mand går amok og at en anden hus-frue er utro mod hendes partner...

Og hvis det går ligesom de andre 5 sæsoner - Ja, så ser vi nok mere designer kluns blive kastet på Fruerne...

Måske får vi svar i aften...?
I hvert fald så har jeg længe set frem til denne dag...

N.B. Whitney kører allerede på repeat i mine ear-plugs :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar