lørdag den 10. september 2011

Dansk Fashion Outlet - Get it for a dime...

Dansk Fashion Outlet i dag...
Skal følges med Lægen (a good friend in need)...

Jeg tror det ender med et minimalt køb til mig - Efter den seneste tids overspringshandlinger er det vist på tide at vende hver en mønt og spare op til den der gammel-dom som alle taler er truet...

Valgkampen har steget mig lidt til hovedet - Min Facebook bugner til tider med skjulte propaganda materiale - RØD som solen vil jeg nu begive mig til Øksnehallen på Vesterbro...!

I dag (lørdag) hedder åbningstiderne 10-17 (DAMN - 2 hours late) og i morgen samme tidsrum...

60 kr. i indgang og så er der ellers fuld valour til dit shopaholic-ego...!

Mon ikke vejret tillader en triplo-kaffe fra mit ynglings sted i Niels Hemmingsen gade - Tak for kaffe!

For info om Dansk Fashion Outlet - Tjek linket herunder...


Og lidt til at holde jeres nysgerrighed ved lige med...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar