søndag den 19. december 2010

A Christmas Wish List we must have...!

*Alle billeder indeholder direkte link ved tryk...

Kluns/Klude:



Interiør:

Bjørne-Sengetøj by Nord

Sonia Rykiel Maison bedding 140x220



Lysestage fra Muuto - The More The Merrier Candlestick


Züny Læderdy - Løve, Giraf og Næsehorn
 

En ordflod til køkken-knægten:
- Nigella Christmas - Nigella Lawson
- Nigella Kitchen - Nigella Lawson
- Bagebiblen - Paul atlam & David Mcguinness
- Frøken Jensens kogebog

- Claus Meyer - Almanak
- Forelsket i det søde liv - Mette Blomsterberg
- Sølvskeen
- 1080 opskrifter - Simone & Inés Ortega
- Mastering the art of french cooking - Julia Child

En ordflod til filosof-fyren:
- Deepak Chopra, Debbie Ford & Marianne Williamson - Skygge effekten
- Deepak Chopra - The 7 Spiritual laws of succes

- Deepak Chopra - Genopfind kroppen, genopdag sjælen

En ordflod til hype-hingsten:
- Thierry Mugler
- Andy Warhol - Giant size




Royal Copenhagen of course:


- Kage opsats


- Lagkage fad
- Pasta tallerkner (6 stk. om jeg må be'!)
- Serverings fad



+ Det Løse:

Digital Kamera
- Medlemskort til Louisiana
Two For One bog


And of course - A bag at last...!

I år fik jeg erhvervet mig en MacBook Pro - Og den skal selvfølgelig fragtes i noget sublimt, billedskønt og noget udover det sædvanlige...
Så ønsket for en ny taske er i år faldet på (no surprise da jeg er en sucker for mærket) Brynmore Bag fra Mulberry OG iPhone cover...!


* Tak til AOK for assistance til min manglende stedssans!
Og da også en tak til butikkerne i Kbh for alle de fristelser jeg har mødt på min re-search :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar