torsdag den 2. december 2010

1. December - Jeg savner min flyverdragt...

Da jeg var barn husker jeg vinteren i Jylland som bidende kold - Og alt for kort...
Eneste måde at overvinde kulden på var ved enten at lege igennem og få varmen der igennem...

Aldrig tænkte jeg over, at min hud fik skader hver gang jeg kastede mig i sneen ved uheld eller for at lave enten sne engle - Hvor mange børn bekymrer sig den slags...?
Dengang var en mors bedste universal middel zink salve eller et varmt tæppe - Disse 2 to ting kombineret var en frelser hver gang...

Havde min mor haft kendskab til Anti Ozonate Complex produkterne fra Dermalogica havde zink salven aldrig været aktuel...

Anti Ozonate Complex er et kompleks som beskytter mod forurening og bekæmper tidligere skader der er forårsaet heraf...
Komplekset indeholder et højt indhold af E-vitamin som heler huden og ligger et beskyttende lag, som giver huden rum til at hele sig selv hurtigere...

I serien findes 4 produkter som kan benyttes sammen i vinter perioden - Serien består af:


- Ultra Calming Cleanser
- Soothing Protection Spray
- Barrier Repair
- Climate Control

Frem til søndag vil jeg fortælle jer om disse produkter der fungerer som en flyverdragt til din hud...
2. søndag i Advent kan du glæde dig til 2 konkurrencer - 1. Advent konkurrencen blev der desværre sat en midlertidig stopper for pga. snevejret...

Første indlæg kommer d. 2. december og omhandler altså Ultra Calming Cleanser... :)

Glædelig Jul - ENDELIG er det legalt at sige :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar