fredag den 26. november 2010

Its beginning to look a lot like Christmas...

Det skulle tage 1 mand (med lidt hjælp fra en kvinde) næsten 8 timer at dekorere et jule-træ med sløjfer og ca. 600 julekugler...!

Immervæk er det hvad jeg præsterede i går, da Designers Remix Collection Flagstore i Pilestræde skulle pyntes op til den måned som alle butiks-ansatte fryder og frygter...
Elsker min arbejdsplads og de skønne tøser der er at finde - Vi giver altså bare Københavns bedste service...!
I går var absolut ingen undtagelse ;)

For når man pynter op i en så smuk butik med så smukke remedier og der sniger sig en enkelt julesang ind - Ja, så kommer den der helt specielle barnlige/nostalgiske følelsesmæssige jule-stemning...

5 dage før vi træder ind i December måneden er vi nu Sharp-Ready For Christmas - Se bare det det flotte resultat...

I år sætter Designers Remix trenden for Jule-pyntning - Er SÅ stolt af de vinduer!
Pudder-rosa og sølv - So this season!!!



Synes bestemt at I alle burde tage vejen forbi Pilestræde og se det store smukke juletræ...
Kom dog ind, sig hej og snup en klejne med i farten :)

Vi glæder os til julen og alt hvad den fører med sig at hengivenhed og Christmas-Feel-Good-Mood!

Hav en dejlig dag alle...!
Drager på min Jyllands turné i dag, hvor jeg skal tilbringe weekenden med min dejlige familie - ÆGTE Jule-hygge med konfekt lavning, sne-engle, julekalender-kavalkade, pakkespil og 1. Advent middag :) :) :)

Har kigget i krytal-kuglen - Og den siger + 4 kilo i Julen 2010...
Gider først betale regningen i januar ;)

4 kommentarer:

  1. Whau hvor er det smukt. Sikke en masse talenter du har!!

    SvarSlet
  2. Her i Fredags, sad jeg i toget.
    Og der sad en ung fyr ved siden af mig, der så jullerup færgeby på sin com ..
    Selv om jeg ikke kunne høre hvad der blev sagt, var det som om at jeg var barn igen.

    :)
    ... henriettewybrandt.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Haii Henriette...

    Jeg overvejede flere gange at låne den ene øre-telefon ud til dig :)

    Havde faktisk købt den af samme grund - Fordi jeg kunne huske den fra barn...
    Er stor samler af Jule-film by the way...!

    Hvor er det fedt at du fandt mig - Utrolig glad faktisk...

    Thats what Christmas is about...!

    SvarSlet
  4. Ja.. Jeg blev bare fanget, da jeg kiggede sig over skulderen :)
    Ville da gerne have hørt lidt med.. det var lidt underligt at se den uden lyd, men samtidig høre dig grine :)

    Jeg ville da lige kontakte dig, da jeg selv er smadder glad for at blogge :)
    Håber du vil kigge til på min blog.
    Den handler dog ikke så meget om mode eller skønhed som de fleste. Men mere det jeg bruger min fritid på, som at : Male , Tegne & tage billeder i stor grad.

    SvarSlet