onsdag den 24. november 2010

The Re-Launch of DesperateMakeupBlog...

48 dage skulle der gå før pennen igen blev strøget på bloggen...

I de (alt for mange) dage er der ikke gået en time uden, at jeg har tænkt på bloggen og jer læsere som jeg har efterladt i stikken...

Tiden har budt på en blanding af systematisk kaos, stresset lykke og aldrig stillestående tanke-spin...
Mit brændende ønske om at diske op med noget nyt og originalt til bloggen og jer har fyldten hel del...

I aften lukker jeg så ENDELIG op for godteposen - Og ser frem til de næste par uger, hvor bloggen vil gennemgå en større ansigtsløftning (en af dem uden kirurgi ;) )...
Allerede nu vil I se de første små forandringer rundt omkring på bloggen - Jeg håber I kan finde rundt på sitet og synes at det hele kun er til forbedring :)


Første indlæg i 48 dage er nu næsten skrevet - Alt i mens daler sneen stadig ned og ligger sig som et vat-tæppe over landet & specielt her på Frederiksberg...
Jeg kan nu mærke at min indre jule-stemning blusser op - Og med den første sne udenfor, den første julesang på iTunes og årets første nisse-øl kan jeg godt love jer for at jeg går gale-mathias i jule-stemning :)

Langt om længe føler jeg mig klar til Julen - Og bloggen vil selvfølgelig indgå i mit jule-tosseri :)

Allerede i aften kan læse næste indlæg: Lanvin pour moi
 - I kan sikkert godt regne indholdet ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar