mandag den 2. august 2010

Kan man skabe den perfekte teenage hud...?

Vi kender sikkert alle denne problemstilling:
Du er teenager, og din hud blomstrer med mindre flatterende blomster end valmuer og margueritter...
Festen venter lige om hjørnet, og bumserne er stadig i fuldt flor...

De skal væk - Og det skal være NU!

Mange teenagere lider under, at deres hud er uren...
Jeg møder mange af disse teenagere, og mange af dem forstår ikke hvorfor deres huds tilstand er således...
Bemærk ordet tilstand - For det er heldigvis kun en tilstand...

Under min egen teenage periode hørte jeg til den gruppe, som dagligt var plaget af bumser og uren hud...
Det plagede mig i særdeleshed fordi bumserne altid var store og ømme...
Jeg forsøgte mig med alt og alle råd skulle afprøves...
Så jeg har personligt prøvet alt lige fra tandpasta til agurkeskiver, fra citron til frugtsyre, fra at lade den være til nærmest at save den af...

I panik og desperation købte jeg mig fattig i store, dyre og flotte mærkers serier - Som selvfølgelig var "specielt beregnet til en type hud som min"...
Men uanset hvad de søde butiks damer forklarede, påstod og overbeviste mig om - Så var min huds tilstand uændret efter de slaviske behandlinger jeg købte mig til...

Enten blev min hud udtørret af produkterne eller også fedtede/skinnede jeg endnu mere...
Til sidst gav jeg næsten op...
Det var på dette tidspunkt, at jeg valgte at stole på min egen huds advarsler og små tegn...

Jeg stoppede helt op med at bruge produkter - Og i en overgang var min hud helt perfekt...!
HURRA tænkte jeg - Måske lidt for hurtigt...
For efter "Den perfekte periode" vendte min hud tilbage til de røde ømme bumser og den fedtede hud...


Hvordan jeg kom igennem tiden med Den grimme hud...?
Jeg fandt aldrig den perfekte serie til uren teenage hud - Så jeg gav i sidste ende op og købte det som i min tro var det bedste for min hud...
Jeg opsøgte kosmetologer, hudpleje folk etc... - Men ingen kunne give mig noget, som min hud var glad for...

Men nu kommer jeg med et råd, som jeg håber du enten vil tage imod eller viderebringe til din teenage søn, datter, nevø, niece eller nabos barn...!

For havde jeg kendt til Clean Start, da jeg var mellem 13-20 år, så havde jeg undgået mange problemer og haft en bedre opsparing...!

Jeg har igennem en måned testet den på min egen hud og på min venindes hud...
Snart vil jeg offentliggøre fotos af min venindes hud før og efter behandlinger med Clean Start...!
Og glæd jer - For sikke en forskel det har gjort for både hende og jeg...!


Min hud er gået fra at være uberegnelig til, at jeg nu ved præcist hvis og hvornår jeg får en bums...
Før var jeg usikker på, hvad der gav mig bumser...
Var det mine spise vaner, bestemt former for spiritus eller noget helt 3...?
Efter at jeg har brugt Clean Start kan jeg nu se et mønster, som bringer mig til opklaringen af min periode-grimme hud...

Mine 2 grunde til uren hud:
1. Fastfood mad er BAD for your skin...! Spiser jeg en cheeseburger i dag vågner jeg med sikkerhed om med en bums i morgen...!
Møllen fortsætter så længe fastfood er en del af dit liv...
2. Øl får min hud til at slå ud...!
Om det er humlen, hveden eller whatever der gør forskellen er mig ukendt - Men også her kan jeg være sikker på en uren hud, hvis jeg har fået blot en halv øl...

Jeg holder mig bevist fra øl - Mest fordi jeg ikke kan lide øl... Og det har hjulpet utrolig meget at skære det fra...
Næste skridt er at droppe fastfood - Som er lidt sværere da jeg nyder en cheeseburger i ny og næ :)

I mit næste indlæg får du en udførlig og super nemt guide til, hvordan du bruger Clean Start produkterne - Og hvad der gør dem så effektive og fantastiske...!

SÅ KÆRE TEENAGER - HOLD ØJE MED NÆSTE INDLÆG...
Måske kan du undgå nogle af de samme problemer som jeg gik igennem med min hud...
Jeg står 100% inde for, at det er den bedste løsning jeg iblandt alle dem jeg har forsøgt mig med...

Få en Clean Start - Fra i dag af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar