torsdag den 19. august 2010

Barnlig Art-decor - Lige mig...!

FØRST må jeg beklage, at bloggen har været forsømt overfor jer læsere...!
Dagene i Kbh har været produktive og det har resulteret i et forsømt forhold til bloggen - Undskyld søde blog...
Jeg er her stadig, sgu ;)

Inden jeg drog til Kbh var jeg forbi Gaia Museum i Randers, hvor min veninde har købt nogle fantastiske Zoo-puslespils-decor...

Selvfølgelig kunne jeg ikke selv stå for dem, og endte med disse 3 eksemplarer :)

Udover at være forelsket i den barnlige uskyldige mentalitet er de jo vildt farverige - Og I'm in love with colorful things :)
Hvis du har fået lyst til, at se mere til Gaias Museum og er vild med child-art - Så SKAL du kigge her:
Gaia Museum

Gaia Museums Zoo-art forbinder barnlig kunst med tidens trend-tendenser indenfor farver, former og design...
Jeg glæder mig til at få dem frem i lyset i min nye lejlighed - Inden længe drager jeg jo mod Kbh, og jeg glæder mig til eventyret på egen hånd...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar