fredag den 3. september 2010

Bliv en Book-Fashionista....

Siden 19. august har der været NUL indlæg fra min side - Hvad er min undskyldning lige...?

Jo ser I... Min jagt efter en højere enhed ser nu ud til at gå i opfyldelse - Finally :)

En dejlig lejlighed med dertil hørende dejlig Roomate + drømmejob med drømme-muligheder OG sidst men ikke mindst en MacBook Pro til at ridse alle minderne ned på er nu allerede i hus:)

1. Oktober bliver jeg officielt Københavner-tilflytter...!
Et eventyr starter, og lad det indeholde elementer fra hele genren... Hekse, Troldmænd, Prinser, Prinseser, Frøer, Dværge, Dronninger, Konger og halve Kongerier...



Under mit nuværende besøg i København er jeg faldet pladask for byen og dens mangfoldighed - Både når det gælder byens skønne arkitektur og pulsen der konstant banker højere og højere...


Jeg er stødt på mange unika-butikker her i København, og den første (i en længere række indlæg) jeg vil fremhæve ligger inde med mere end blot bøger om mode...
Det er små kunstværker for de kræsne kendere...


Har du f.eks en svaghed for Valentino, Helmut Lang, Mario Testino, David LaChapelle eller Emilio Pucci skal du bestemt ligge vejen forbi Taschen på Strøget, som er en langt mere end a regular book store...


Med et selected udvalg af mode og kunst bøger kan du finde næsten alt hvad du søger...
Selv faldt jeg over Valentino bogen, som i nedenstående eksemplar koster 30.000 - Det skal lige nævnes at prisen også inkluderer 4 originale tegninger fra skaberen selv...

Jeg har samlet en Wish-list over de mode-bøger, som jeg skal have stående på min hylde i min nye lejlighed...

Har du selv en modebog som du kan anbefale...?
Og ser du dig selv som en fremtidig Book-onista...?

Vivienne Westwood


Thierry Mugler

Christian Lacroix on Fashion

The Hermés Scarf

Tom Ford

Fashion Illustrations by Fashion Designers

Chanel

Manolo Blahnik drawings

Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar