onsdag den 14. juli 2010

DesperateMakeupBlog holder sommerferie indtil. 26. juli 2010...

Kære Læsere...

Jeg har den seneste tid været i en periode i mit liv, som har taget al min energi og opmærksomhed - Forklaringen følger efter sommerferien...

Desværre har bloggen lidt  under dette - Så i stedet for at beklage og undskylde vil jeg blot informere jer om, at bloggen/jeg holder ferien indtil mandag. 26. juli 2010, og at jeg efter ferien vender tilbage med en masse dejlige indlæg, som jeg allerede nu skribler rundt på :)

Men jeg kan nok ikke helt lade være med at poste lidt guf herinde - SÅ HUSK STADIG AT KLIKKE HERIND :)

Og husk Facebook gruppen - Der får du opdateringer og særlige info...
DesperateMakeup.com Facebook Gruppen

Har du spørgsmål about anything...?
Så skriv endelig til denne mail: Info@DesperateMakeup.com - Som jeg stadig tjekker dagligt :)

De Bedste Sommer Hilsner
- Jørgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar