fredag den 11. juni 2010

Hello New Lover - Wait a minute Mr. Postman...

Min kære Postmand har lige været og aflevere denne lækre gevinst - Som selvfølgelig er en del af Den Store Sex And The City pulje :)


Bogen Carries Dagbog af Candace Bushnell...

Pakken blev flået op - Hvilket desværre gik ud over Postmanden, som gik uden at få et høfligt Hav en rigtig dejlig weekend! med på vejen...

But thats the thing with us SATC-Fans...
Når vi (Ægte fans)  får noget SATC-materiale  mellem hænderne går menneskerne i frigear og resten af verden på standby...

Bogen er nu lettere studeret, snuset til og bjæffet af - Som en hund om den gode grød... Eller hvad man nu siger...!

Lindhardt & Ringhoff har været så ualmindeligt søde, at kaste et ekstra eksemplar til mig med i pakken - Så nu er jeg gået i off-mode med min bog, SATC-temasang og et pakke søde lakridser...
Anmelder selvfølgelig bogen her på bloggen  når jeg er kommet igennem den - Hvilket sikkert ikke tager lang tid :)

Men Go'Morgen DK fabler løs om det der VM -  Hvor vigtigt er det lige siden det får så meget sendetid...? :) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar