onsdag den 10. februar 2010

In Dior-Extase...!

En af mine yndlings mascara har måske mødt sin overmand...

Dior har i forbindelse med deres nye Extase-look også lanceret en mascara...
Mange forbrugere mener er Rolls Roycen af Dior Mascaraer - Så den må erhverves ASAP...!

Et godt trick til at få længede og fyldige vipper er at drysse et lag pudder på efter første lag mascara...
Det binder 2. lag mascara så vipperne bliver lange, fyldige og kraftigere...

I Diors Extase Mascara ER der allerede pudder - Smart ikke...? :)
Hvad mere kan må så forlange...?

Allerede nu er DiorShow en legende...
HVIS Extase Mascaraen er bedre end DiorShow - Så er fremtidige lanceringer af mascaraer unødvendige...

Dior laver mange Icon-produkter...
Og min mavefornemmelser siger mig, at Extase Mascara også bliver en af dem...












Foto: DiorShow Extase


Udover mascaraen er der også kommet en 5-Colour Eyeshadow Palette...

De smukkeste farver i den lækreste sammensætning...

Specielt den lilla og koks-grå synes jeg kunne være SUPER fede, at blende sammen til en omgang Smokey-Eyes-ala-Purple-Rain...

Jeg fandt produkterne hos Maria F - Det er utroligt, hvor mange produkter de har med mit navn på...?
Det gik så stærkt at jeg ikke engang spurgte efter priserne :)

Men du kan helt sikkert finde det i din største Matas butik nær dig :)
Vær hurtigt - Det er jo kun et look :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar