mandag den 22. februar 2010

I got them - The Lotus Candle Flowers...!

Jeg har ledt efter dem så længe - Lige siden jeg så min skønne Søs K have dem stående på et lækkert sølvfad...
I weekenden var jeg på Randers-Messen - Skriver om dette i morgen...

Lige nu vil jeg blot poste dem så I kan se de vidunderlige lotus-fyrfads-lyse-dekorations-stager :)

De findes i mange farver - Og har ledt efter dem EVERYWHERE over hele landet...
Måtte have dem alle - Så nu er er 20 stk af 10 små og 10 store i 10 farver ;)

Her er et udpuk af mine ynglinge :)

Jeg har før set dem i butikkerne til 90 kr. stykket - Dog var jeg så heldig at finde dem til 39 kr. pr. stk på Randers messen...!

De er SÅ smukke - Specielt en mørk aften, hvor farverne får lov at brede sig...

Er du også hooket på Lotus blomsterne - Så klik her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar