torsdag den 28. januar 2010

On-The-Run Blogger - Det' Mig...

Sidder i toget på vej mod København - Er lige nået Odense :)
Skal over på dejlig weekend og mødes med skønne mennesker...!

Har selvfølgelig det nye ELLE med mig - Og Korres er repræsenteret med deres eminente mascara... Wii!

Nu glæder jeg mig endnu mere til at få serien hjem - Skulle have haft produkterne i går...
Post-fyren har sikkert en usandsynlig god forklaring....!?!

Hvis dette indlæg bliver succesfuldt publiceret, kan jeg nu også kalde mig mobil-blogger...
Super fedt at kunne blogge On The Run - Det er helt sikkert noget, jeg vil benytte mig af...! :)
Og så bliver turen også brugt fornuftigt :)

P.S....?
Er der nogen der ved, hvordan man bliver en del af Cindy-Linda-Christy-Naomi-Helena-Elle-Claudia-gruppen...?
Helst uden for meget besvær :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar