fredag den 9. oktober 2009

I morgen er det Jørgens Fødselsdag...

Hvilket jo kræver jo en ønskeliste...

Ja, hurra hurra hurra - Men hvad skal man ønske sig...?
Når man har verdens dejligste kæreste, et lækkert hjem og 2 velopdragne døtre/vovser der kun æder de ting som jeg aldrig finder igen... En ny krop med dertilhørende pæne sko...?

Måske...
Her har I i hvert fald mit bud på en fantastisk ønskeliste...
Sammensat efter materiel lyst og SUPER stort materielt behov :)
  1. Elisabeth Gierus Detox Mineral Mask, Lip Balm og Body Detox Oil
  2. Royal Copenhagen Mega Mussel Krus (Og gerne alt andet fra Mega Mussel :) )
  3. Marc Jacobs - Lola Parfume 100 ml
  4. MacbookPro 15" - I tilfælde af at nogen vil give så store gaver
  5. Lækkert design/køkken ting - grydeskeer, spatler, køkkenrulle holder, the-boks osv - Redskaber en husmoder ikke kan undvære
  6. Gavekort til Magasin
  7. Copenhagen mat bestik fra Georg Jensen
  8. Arne Jacobsen Dugen - Passer lige til bordet og stolene
  9. Håndklæder fra Georg Jensen - Hvide...
  10. En ordentlig sum penge til vintertøj, handsker og en ny flyverdragt :)
  11. Madonna - Celebration - The UltimateHits Collection
  12. The life of David Gale
  13. The Storm - Black Luck
  14. Penge til mit alt for store forbrug!
  15. En ny have...!
Jeg håber at denne liste måske kan give dig inspiration til dine egne ønsker...
Mest af alt håber jeg at min Dejlige og undværlige familie benytter den :)

God fødselsdag til mig - Nu skal der gøres rent, laves lag-på-lag-kage og gøres lækkert :)

Hav en fantastisk weekend alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar