fredag den 9. oktober 2009

Få 50% på Elisabeth Gierus Skin Care produkter!

Elisabeth Gierus har nu haft sin klinik på Nørre Farimagsgade i 12 år, og det fejrer hun ved at give 50% på skønhedsbehandlinger, 5 års gyldige gavekort og alle produkter fra hendes Skin Care serie...

Tilbuddet gælder KUN idag (D. 9.10.09) fra kl. 10-20 i forbindelse med Kulturnatten i København...
Kender du endnu ikke Elisabeth Gierus, kan du med stor fordel læse mit indlæg om Elisabeth Gierus Skincare her:

Du kan enten benytte tilbuddet i klinikken eller på hjemmesiden:


Jeg har i hvert fald udset mig 4 produkter som jeg SKAL eje:
- Detox Mineral Mask (Normal pris 275,-)
- Lemongrass Body Scrub (Normal pris 255,-)
- Body Detox Oil (Normal pris 355,-)
- Lip Balm (Normal pris 145,-)

Altså normal pris: 1030,-

Tilbudspris for mine 3 valgte produkter: 515,-

Det vil jo være idioti ikke at slå til!

Så skynd dig ind på hjemmesiden, og gør en super god handel...
Du bliver simpelthen afhængig når først du har fået & syn for sagen :)

God fredag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar