lørdag den 3. oktober 2009

Elisabeth Gierus Skincare – Svaret på mine hudpleje-bønner!

Økologisk, naturligt, miljøvenligt og parabenefri – Lyder det som en drøm der går i opfyldelse…?
Så læs bare videre

Elisabeth Gierus blev uddannet kosmetolog i 1994, og har arbejdet som makeup artist i Hollywoods filmstudier.

I 1997 åbnede hun sin egen klinik på Nørre Farimagsgade 55 i København, og har siden drevet klinikken og udviklet sin egen hudplejeserie - Begge med stor succes…
Elisabeths produkter blev nomineret til Årets Klima Pris ved Danish Beauty Award i 2009.

Klinikken på Nørre Farimagsgade 55 er simpelthen en oplevelse og et besøg værd - En atmosfære af velvære, luksus og varme velkommer dig så snart du træder indenfor.

Ikke alene ved hun hvad hun taler om når hun giver ud af sine guldkorn – Hun står også selv for sammensætningen af alle produkterne og på den måde sikrer hun, at produkterne er økologiske, parabenefrie og uden kunstige stoffer – Samtidig håndlaver hun alle produkterne i Danmark, hvilket gør en stor positiv forskel på CO2-kontoen.

I Elisabeth Gierus Skincare brochure står der derfor også følgende:
”Når du skifter over til naturlige produkter fra Elisabeth Gierus Skincare, vil du måske opleve en forandring i din hud.
Din hud begynder nemlig at skille sig af med alle de kemiske affaldsstoffer, som tidligere cremer har oplejret i din hud.”

Efterfølgende skriver hun:
”Elisabeth Gierus Skincare vil derfor være en revolution for din hud.”

For mig er dette en underdrivelse - De er simpelthen svarene på min bønner...
Efter at have brugt Elisabeth Gierus Skincare i 2 uger er min hud allerede VÆSENTLIGT forbedret, og forbedringen fortsætter!

Min hud er næsten færdig med at udskille de kemiske stoffer – Hvilket kommer til udtryk af en enkelt urenhed i ny og næ, men samtidg er mine porrer synligt mindsket, og min hud har fået en glød som jeg ikke har set før med andre produkter…
Tidligere når jeg har brugt produkter har jeg sagtens kunne se en forskel – Men forskellen svinder langsomt ind for hver uge jeg anvender produkterne…

Og den udvikling er jo ikke optimal…?!

Med Elisabeths produkter er rækkefølgen lige modsat…
Min hud så værst ud de første 1-3 dage… Jeg kan VIRKELIG synligt se at min hud selv får lov at arbejde – Hvilket jeg er også finder som en relevant faktor…

Derfor anbefaler Elisabeth også at man ikke bruger nat-cremer, men en serum-olie med vitaminer og forskellige ekstrakter.

På den måde får huden lov og fred til at genopbygge sig selv…
Og er der noget der virkelig er betryggende for mig – Så er det at alle produkter har en sidste anvendelsesdato på flakonen…

Er det ikke helt fantastisk…?
For mig viser det virkelig hvor naturlige produkterne er, og hvor meget Elisabeth engagerer sig i miljøet og ønsker optimal effekt for hendes kunder…

Produkterne er konserveret med udtræk fra benzotræet, hvor mange andre cremer som bekendt er konserveret med parabener og fylde-stoffer…
Derfor kan produkterne ”kun” holde sig i 1-3 år i uåbnet tilstand…
Efter første åbning skal du helst bruge dem indenfor 3 måneder som også fremgår af anvisningen på flakonerne…
At de ”kun” kan holde sig i 3 måneder er ABSOLUT ikke noget negativt for mig – Blot bare endnu et tegn på hvor effektivt og naturlige produkterne er!

Jeg er sikker på at Elisabeth Gierus Skincare allerede nu er forud for sin tid indenfor hudpleje – Om få år vil alle hudpleje-mærker følge Elisabeths teori, og tænke: Hvorfor kom vi ikke først…?
For mig findes der nu kun 1 rigtigt hudpleje mærke – Elisabeth Gierus Skincare!
Den forandring jeg kan se på min hud er bedre end en revolution – Det er et mirakel!

Og hvorfor så forsøge sig med andre mærker som lover guld og grønne skove uden at give hverken effekt eller forandring – Blot brugte penge penge og arrigskab over manglede effekt...

Hvis dette indlæg kommer sig til udtryk som blot en ros til Elisabeth og en sky af roser til hendes produkter – Så har jeg ikke gjort mit arbejde godt nok!
For produkterne er så meget mere end det!
Jeg sidder nemlig med en fornemmelse af, at jeg ikke har fået formuleret mit budskab ordentlig ud… Men jeg kan ikke sige meget andet end:

Kære konkurrenter til Elisabeth Gierus Skincare:
Hvorfor stopper I ikke bare…?
I kan alligevel ikke hamle op med The Divine Elisabeth Gierus og hendes hær af Super-produkter!
Do I have to say more…?

Jeg kan kun anbefale dig (Kære Læser) at tænke Elisabeth Gierus Skincare næste gang du skal skifte din hudpleje serie ud – Du vil ønske at du havde stiftet bekendtskabet længe før…!

Du finder Elisabeth og hendes klinik her:
Elisabeth Gierus Skincare
Nørre Farimagsgade 55
1364 Kbh K

Eller på hendes hjemmeside - Hvor du også kan købe produkterne online:

Til sidst - En hilsen til Min nye bedste veninde :)

Kære Elisabeth…
Tak for dit venskab, dit samarbejde og den introduktion du har givet mig til dine produkter…
Havde det ikke været for dig stod jeg stadig foran mit spejl og ønskede mig en anden hud - Nu er min hud bare sin egen bedste udgave!
Tusind tak – For de eminente produkter du laver og for dit helt igennem dejlige væsen :)
Må vi følges ad i mange år!
Jeg glæder mig til vi ses igen, og håber at dette indlæg giver dig de komplimenter som du og dine produkter så vel fortjener!

Knus Din Ven Jørgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar