fredag den 28. august 2009

Velkommen til DesperateMakeup!

Kære Læser :)

Efter noget tid på Urban er jeg nu flyttet herover af forskellige årsager...
Den mest basale og vigtige er vel nok at jeg her må reklamere for forskellige produkter - Hvilket jo er ret essentiel i mit erhverv :) Dette var ikke tilladt på Urban desværre :(

Så nu hører jeg til her, og jeg glæder mig til at komme igang igen :)

En masse nye initiativer og projekter er ved at se dagens lys...!

Jeg håber I der har fulgt mig før stadig vil følge med, og at nye læsere får øjnene op for min Skønheds-FashionLoving-DesperateMakeup-Blog :)

Jeg glæder mig til at høre fra jer alle, og endnu mere til at give jer læsere nyttige facts, links, råd og nyt fra makeup, mode og hudpleje fronten :)

Kærligst
Jørgen R. Juncher - DesperateMakeup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar